[ad_1] کشف تجهیزات پزشکی احتکار شده در قم به گزارش شهرکریمه مراد حسین جعفریان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی در طبقه زیرین یک مغازه اقدام به احتکار وسایل و تجهیزات پزشکی می‌کند، مأموران کلانتری ۱۵ با همکاری بازرسان و نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و […]

[ad_1]

کشف تجهیزات پزشکی احتکار شده در قم

کشف تجهیزات پزشکی احتکار شده در قم

به گزارش شهرکریمه مراد حسین جعفریان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی در طبقه زیرین یک مغازه اقدام به احتکار وسایل و تجهیزات پزشکی می‌کند، مأموران کلانتری ۱۵ با همکاری بازرسان و نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و معاون دادستان از محل مورد نظر بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در ادامه طی بازرسی از محل مورد نظر، تخلف این واحد صنفی به دلیل احتکار اقلام تجهیزات پزشکی محرز شد.

جعفریان خاطرنشان کرد: در این بازرسی تجهیزات و اقلام پزشکی از قبیل گاز استریل، دستگاه تست قند خون، آب مقطر، ژل تزریقی و لوازم ارتوپدی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سپس با پلمب و دستگیری متصدی این واحد متخلف، متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]