[ad_1] کشف قطعات کامپیوتر قاچاق به ارزش ۲٫۵ میلیارد ریال در قم به گزارش شهرکریمه سرهنگ “مراد حسین جعفریان ” اظهارداشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، روز گذشته در عوارضی “قم – تهران” یک دستگاه خودرو شوتی سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند. وی گفت: در ادامه راننده با بی توجهی به […]

[ad_1]

کشف قطعات کامپیوتر قاچاق به ارزش 2.5 میلیارد ریال در قم

کشف قطعات کامپیوتر قاچاق به ارزش ۲٫۵ میلیارد ریال در قم

به گزارش شهرکریمه سرهنگ “مراد حسین جعفریان ” اظهارداشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، روز گذشته در عوارضی “قم – تهران” یک دستگاه خودرو شوتی سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی گفت: در ادامه راننده با بی توجهی به دستور ایست پلیس برای فرار از قانون به مسیر خود ادامه داده و وارد شهر و رودخانه قم می شود که مأموران نیز برای متوقف کردن خودرو به تعقیب آن اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: پس از طی مسافتی خودرو دچار حریق و راننده توسط مأموران از سمند خارج و با کمک عوامل آتش نشانی خودرو خاموش می شود که سرانجام در بررسی از آن ۱۰۰ قطعه مادربورد با مارک ایسوز، ۵ قطعه کیبرد و ۶ قطعه مانیتور لوونا سالم کشف شد.

سرهنگ جعفریان اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]