×
×

شهرکریمه – کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در قم

  • کد نوشته: 26569
  • [ad_1] کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در قم به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم، یک دستگاه کامیون را در یکی از محورهای مواصلاتی استان به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند. وی گفت: در […]

    شهرکریمه – کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در قم
  • [ad_1]

    کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در قم

    کشف محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق در قم

    به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم، یک دستگاه کامیون را در یکی از محورهای مواصلاتی استان به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

    وی گفت: در ادامه راننده کامیون طی مواجهه با مأموران اذعان کرد خودرو از استان‌های غربی به مقصد استان تهران بارگیری شده بنابراین با بررسی مدارک حمل بار مشخص شد، آدرس فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه به‌صورت صوری ثبت شده است.

    فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و با تخلیه بار خودرو، یک هزار و ۵۶۴ طاقه پارچه قاچاق کشف شد.

    وی اضافه کرد: در ادامه نمونه کالا به اداره گمرکات استان ارسال و کارشناسان این اداره کل، ارزش کالای مکشوفه قاچاق را در مجموع ۲۰ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال اعلام کردند.

    سردار آقاخانی افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

    سارق زن به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه در قم اعتراف کرد

    فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک سارق زن به اتهام ۱۰ فقره سرقت دوچرخه در قم خبر داد.

    سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل منازل آپارتمانی در استان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ قم قرار گرفت.

    وی گفت: در ادامه مأموران با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق زن را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه متهمه اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، تصریح کرد: نامبرده طی تحقیقات پلیس از همدستی فردی دیگر در این رابطه خبر داد و اذعان داشت تاکنون ۱۰ فقره سرقت دوچرخه طی ۲ ماهه اخیر انجام داده است.

    سرهنگ جعفریان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدست وی در دستور کار مأموران این کلانتری قرار دارد، اضافه کرد: در نهایت متهمه به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شد.

    سرقت از مغازه‌ها با تهدید سلاح سرد

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان زورگیر در قم خبر داد و گفت: متهمان مغازه‌هایی را از قبل شناسایی و با استفاده از تاریکی هوا و تهدید مالک مغازه با سلاح سرد، برخی از اقلام موجود را سرقت می‌کردند.

    سرهنگ میکائیل قهرمان‌پور اظهار داشت: در پی وقوع ۵ فقره سرقت شبانه با تهدید سلاح سرد از مغازه‌ها، با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری متهمان در این رابطه تشکیل شد.

    وی گفت: این افراد با استفاده از تاریکی هوا و تهدید مالک مغازه با سلاح سرد، برخی از اقلام موجود را سرقت می‌کردند.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی ۲ نفر در این رابطه شناسایی، دستگیر و در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

    وی اضافه کرد: سپس طی تحقیقات صورت گرفته از این افراد، ۳ تن از همدستانشان نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

    سرهنگ قهرمان‌پور با اشاره به کشف چندین سلاح سرد از متهمان، گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شدند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.