×
×

شهرکریمه – کشف و معدوم بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در قم

  • کد نوشته: 31117
  • [ad_1] کشف و معدوم بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در قم به گزارش شهرکریمه سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: واحد بهداشت حرفه‌ای و محیط دانشگاه علوم پزشکی قم طی دو روز گذشته ۲ هزار و ۵۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی قم انجام داده است که یک هزار و […]

    شهرکریمه – کشف و معدوم بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در قم
  • [ad_1]

    کشف و معدوم بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در قم

    کشف و معدوم بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در قم

    به گزارش شهرکریمه سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: واحد بهداشت حرفه‌ای و محیط دانشگاه علوم پزشکی قم طی دو روز گذشته ۲ هزار و ۵۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی قم انجام داده است که یک هزار و ۵۸۸ واحد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

    او افزود: شش واحد صنفی غیر فعال و دو واحد نیز پلمب شدند، ۵۳ نمونه برداری آب و مواد غذایی انجام و برای ۲۲۷ واحد نیز اخطار تعطیلی صادر شد.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: طی این مدت ۱۰۸۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف معدوم و بازرسی از نحوه فعالیت و فاصله گذاری اجتماعی در بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر اسناد رسمی و… انجام شد.

    محبی همچنین گفت: پنج مورد شکایت مردمی که در سامانه ۱۹۰ ثبت شده بود نیز رسیدگی و پیگیری نظارت بر رعایت اصول تأمین سلامت شاغلین نیز انجام شد.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.