[ad_1] کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم به گزارش شهرکریمه سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد محموله مواد مخدر را در قالب پوشش بار لیمو ترش با یک دستگاه خودرو کامیونت از یکی از استان های جنوبی […]

[ad_1]

کشف 159 کیلوگرم تریاک در قم

کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم

به گزارش شهرکریمه سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد محموله مواد مخدر را در قالب پوشش بار لیمو ترش با یک دستگاه خودرو کامیونت از یکی از استان های جنوبی به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: خودرو در ادامه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و طی بازرسی از آن ۱۵۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و ۴ تن از همدستانش در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان تحویل شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]