[ad_1] کمبود مسجد در شهر قم برطرف می‌شود به گزارش شهرکریمه محمد خامه یار اظهار داشت در ماه مبارک رمضان به توسعه فعالیت‌های مربوط به نماز در ۱۵ پارک و بوستان قم هنگام افطار پرداخته شد که اکثراً در منطقه نیروگاه سرمایه‌گذاری شده است. وی گفت: برخی از مناطق از جمله خیابان انسجام و پردیسان […]

[ad_1]

کمبود مسجد در شهر قم برطرف می‌شود

کمبود مسجد در شهر قم برطرف می‌شود

به گزارش شهرکریمه محمد خامه یار اظهار داشت در ماه مبارک رمضان به توسعه فعالیت‌های مربوط به نماز در ۱۵ پارک و بوستان قم هنگام افطار پرداخته شد که اکثراً در منطقه نیروگاه سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: برخی از مناطق از جمله خیابان انسجام و پردیسان که با کمبود مسجد مواجه هستیم را برای اقامه نماز آماده سازی کرده‌ایم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم اظها: داشت طی امسال کمک ۳۵۰ میلیون تومانی توسط یکی از خیرین برای توسعه یک مسجد انجام شد.

وی گفت: سال گذشته آورده مسجد سازی بالغ بر هشت میلیارد تومان بوده است که توسط خیرین برای خریداری زمین و ساخت مسجد انجام گرفت.

خامه یار اظهار کرد: با راهداری توافق کرده‌ایم که در جاده گرمسار مسجدی احداث کنیم که زمین آن حدود ۹ هزار متر و اعتبار آن نیز در حال تأمین است.

وی گفت: سال گذشته یکی از خیرین زمینی به مساحت ۲ هزار متر برای احداث مسجد در جاده اراک اهدا کرد و اعلام آمادگی برای ساخت این مسجد انجام شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه به زودی کمبود مساجد را در نقاط مختلف شهر برطرف می‌کنیم، افزود: در بلوار جمهوری، شهرک قدس، شهیدزین الدین نیمه اول امسال کلنگ ساخت پنج مسجد زده می‌شود.

وی بیان کرد: در عید فطر نمازخانه دبیرستان شهید حسینی جنت آباد را افتتاح می‌کنیم.

خامه یار گفت: در روستای شریف آباد در حال احداث مسجدی هستیم که پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است.

وی ابراز کرد: بنیاد برکت در منطقه پردیسان در حال احداث مسجد است تا بتوانیم در این منطقه شاهد افزایش مسجدسازی باشیم.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]