[ad_1] کمیته‌های بیست‌‌گانه یادواره شهدا به ترویج سبک زندگی “شهیدان هادی” می‌پردازند به گزارش شهرکریمه مجتبی سیاری در حاشیه یادواره شهیدان هادی، شفیعی و عشریه اظهار داشت: محمدرضا شفیعی سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ مجروح و اسیر می‌شود و پس از هشت روز براثر شکنجه به شهادت می‌رسد و پس از ۱۶ سال پیکر […]

[ad_1]

کمیته‌های بیست‌‌گانه یادواره شهدا به ترویج سبک زندگی "شهیدان هادی" می‌پردازند

کمیته‌های بیست‌‌گانه یادواره شهدا به ترویج سبک زندگی “شهیدان هادی” می‌پردازند

به گزارش شهرکریمه مجتبی سیاری در حاشیه یادواره شهیدان هادی، شفیعی و عشریه اظهار داشت: محمدرضا شفیعی سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ مجروح و اسیر می‌شود و پس از هشت روز براثر شکنجه به شهادت می‌رسد و پس از ۱۶ سال پیکر وی سالم کشف می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید ابراهیم هادی را نسل جوان می‌شناسند، بیان کرد: خصوصیات و ویژگی‌های شهیدان عشریه و شفیعی هم مثل شهید هادی است و تلاش می‌کنیم آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.

مسئول یادواره شهیدان هادی تصریح  کرد: دشمن بعثی تلاش کرد پیکر شهید شفیعی را از بین ببرد ولی موفق نشد، سال ۸۱ پیکر شهید به میهن بازمی‌گردد و نقشی که شهید شفیعی داشت ابراهیم هادی در جنگ تحمیلی و شهید عشریه در سوریه ایفا کرد و به هادی مدافع حرم تبدیل شد.

سیاری با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم درخشیدند به دلیل شیر حلال مادر و لقمه حلال پدرشان بود،تصریح کرد:شهدای حرم ویژه  ماندند چون گناه نکرده بودند، تلاش می‌کنیم برای ترویج فرهنگ شهادت کار از کلیشه بودن بیرون بیاید و بابرنامه ریزی مناسب نسل جوان را به سوی این عزیزان جذب کنیم.

وی با بیان اینکه ترویج ویژگی های اخلاقی شهیدان هادی و عشریه و شفیعی پس از برگزاری این مراسم متوقف نمی‌شود،خاطر نشان کرد: تا برگزاری مراسم بزرگداشت آینده این شهدا درباره آنها فعالیت می شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته‌های ۲۰گانه این سه شهید عزیز را به جامعه معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]