[ad_1] کنگره ملی شهدای استان قم آبان ۹۹ برگزار می‌شود به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در ساختمان اداری آستانه مقدسه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم است که آبان‌ماه سال آینده برگزار می‌شود. معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: شهر […]

[ad_1]

کنگره ملی شهدای استان قم آبان ۹۹ برگزار می‌شود

کنگره ملی شهدای استان قم آبان ۹۹ برگزار می‌شود

به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در ساختمان اداری آستانه مقدسه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم است که آبان‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: شهر قم آخرین بار ۲۵ سال قبل میزبان برگزاری کنگره ملی شهدای استان بود و با توجه به این امر، برگزاری این کنگره در سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری این کنگره بزرگ و ملی در ماه‌های اخیر مقدمات برگزاری باشکوه این مراسم را آغاز کرده‌ است ابراز کرد: امیدواریم به بهترین شکل این همایش در سطح ملی در قم برگزار شود.

سلیمان‌پور گفت: مهم‌ترین دستاورد و خروجی برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، ایجاد برانگیختگی عمومی و تقویت روحیه ایثار و شهادت در آحاد مردم و به‌ویژه جوانان است.

وی افزود: ‌با توجه به ظرفیت‌های موجود، شورای فرهنگ عمومی استان قم می‌تواند در جهت تولید محتوا و غنی‌سازی کنگره ملی شهدا اقدام کند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم خاطرنشان کرد: همچنین در آستانه انتخابات قرار داریم و انتظار می‌رود شورای فرهنگ عمومی قم، اخلاق و فرهنگ انتخاباتی را نهادینه کند.

وی اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی استان، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در راستای نهادینه کردن فرهنگ انتخاباتی و رعایت تقوای سیاسی را در دستور کار قرار دهد و به این موضوع مهم ورود کند.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]