×
×

شهرکریمه – کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت

  • کد نوشته: 26458
  • [ad_1] کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت به گزارش شهرکریمه از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محسن بقایی با اشاره به وضعیت آبرسانی به شهر قنوات گفت: حجم قابل توجهی از آب مورد نیاز این شهر از سرشاخه‌های دز تأمین می‌شود. وی با اشاره به وجود بالغ […]

    شهرکریمه – کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت
  • [ad_1]

    کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت

    کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت

    به گزارش شهرکریمه از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محسن بقایی با اشاره به وضعیت آبرسانی به شهر قنوات گفت: حجم قابل توجهی از آب مورد نیاز این شهر از سرشاخه‌های دز تأمین می‌شود.

    وی با اشاره به وجود بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ اشتراک آب در قنوات اظهار کرد: آبرسانی به این تعداد اشتراک با شبکه‌ای به طول بیش از ۵۰ کیلومتر انجام می‌شود.

    رئیس اداره آب و فاضلاب شهر قنوات فرسودگی شبکه را یکی از مشکلات عمده آبرسانی در این شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب شهر قنوات جزو برنامه‌های مستمر و سالانه اداره آب و فاضلاب بوده که با همراهی و تعامل مناسب شهرداری توانسته‌ایم از سال ۹۱ تاکنون بیش از ۷ هزار متر از شبکه موجود را اصلاح کنیم.

    وی همچنین از توسعه هزار و ۸۰۰ متری شبکه در سال جاری خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که علاوه بر تامین آب مورد نیاز شهر، مقدمات بهره‌بردای از شرب و بهداشتی برای متقاضیان جدید بالاخص در قطعات تفکیکی شهری که عموماً متوجه جوانان و افراد کم بضاعت هست را هم فراهم کنیم که امیدواریم مردم نیز در قبال خدماتی که ارائه می‌شود در استفاده بهینه از آب دقت لازم را داشته باشند.

    بقایی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش سطح کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات و برطرف کردن بخشی از مشکلات و نواقص موجود در شبکه گفت: در این راستا در هفته گذشته اقدام به نصب یک شیر خط ۴۰۰ میلی‌متری و یک شیر هوا بر روی خط انتقال شهر انجام شد.

    وی با بیان اینکه به منظور نصب این شیر خط باید آب کل شهر به مدت طولانی قطع می‌شد، ابراز داشت: با تسریع در عملیات اجرایی و با پیش‌بینی تمهیدات لازم ، کار نصب در حداقل زمان ممکن صورت گرفت تا مردم دچار مشکل نشوند که حل دارد از صبوری مردم تشکر کرد .

    رئیس اداره آب و فاضلاب شهر قنوات خاطرنشان کرد: همچنین به منظور کاهش تعداد قطعی آب بخش مرکزی و شهر قنوات عملیات تعویض کنتور ۴۰۰ میلی‌متری بر روی این خط نیز همزمان با تعویض شیر خط انجام شد.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.