[ad_1] گزارشی از پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران به گزارش شهرکریمه پنجمین روز از فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی از دقایق اولیه صبح  امروز ۱۴ آذر ماه همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‎های سراسر کشور آغاز شده است که داوطلبان نمایندگی ملت تا ۱۶ […]

[ad_1]

گزارشی از پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران

گزارشی از پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران

به گزارش شهرکریمه پنجمین روز از فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی از دقایق اولیه صبح  امروز ۱۴ آذر ماه همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‎های سراسر کشور آغاز شده است که داوطلبان نمایندگی ملت تا ۱۶ آذرماه برای ثبت نام در این رویداد سیاسی فرصت دارند.

تعداد کرسی‌های مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر در ۲۸۰ حوزه انتخابیه است.

در همین حال؛ سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره شرایط نام نویسی داوطلبان نیز اعلام کرد: داشتن حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام وظیفه، و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام نویسی داطلبان است.

مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

حضور صبحگاهی فرهنگیان و دانشگاهیان برای نام‌نویسی

از صبح امروز رقیه بیگم کاظمی، نماینده فرهنگیان استان گلستان در شورای عالی آموزش و پرورش کشور و مصیب عباسی، عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان و از اقوام عباسی، وزیر سابق ورزش نیز برای نام‌نویسی در این دوره از انتخابات به فرمانداری گرگان مراجعه کردند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کرد

سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان کاشان نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

نماینده ۲۰ ساله مجلس کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شد.

داماد حسن روحانی از تبریز در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد

کامبیز مهدی زاده داماد حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]