×
×

شهرکریمه – یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد

  • کد نوشته: 20636
  • [ad_1] یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد به گزارش شهرکریمه یادواره شهید سید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد. احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده […]

    شهرکریمه – یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد
  • [ad_1]

    یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد

    یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد

    به گزارش شهرکریمه یادواره شهید سید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.

    احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم، حجت‌الاسلام اکبری نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت علی بن ابی‌طالب(ع)، خانواده شهدای زینبیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

    سردار فلاح زاده معاون هماهنگ کننده نیروی قدس در این مراسم سخنرانی کرد و گروه سرود مرصاد در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت و احمد شهریاری نیز  شعرخوانی کرد.

    پخش کلیپ درباره مجاهدت مدافعان حرم از دیگر بخش های این یادواره بود.

    شهید سید عارف حسینی رهبر شیعیان پاکستان ۱۴ مرداد سال ۶۷ در پاکستان به درجه رفیع شهادت نائل شد و تیپ زینبیون در دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهدای زیادی را تقدیم کرد.

    لشکر زینبیون با غیرت و شجاعت در برابر داعش ایستادگی کرد

    سردار میثمی فرمانده لشکر زینبیون در این مراسم گفت:لشکر زینبیون یکی از لشکرهای موثر در جنگ با گروهک تروریستی داعش بود.

    وی با اشاره به حضور بسیجیان در فعالیت های جهادی افزود: در جنگ موفق عمل کردیم، در موضوع اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و در پرورش طیور و دامداری مشارکت پیدا کرده و عمل مطلوبی داریم.

    فرمانده لشکر زینبیون با تقدیر از عملکرد لشکر زینبیون در سوریه تصریح کرد: محدوده کارلشکر زینبیون در سوریه بسیار بالا بود و زحمات زیادی برای مقابله با گروهک تروریستی داعش کشیدند.

    سردار میثمی با تقدیر از برگزاری یادواره شهدای لشکر زینبیون ادامه داد: این یادواره برای تکریم خانواده شهدای این لشکر شجاع و غیور  است، برخی از خانواده شهدای زینبیون از شهرهای دور کشور پاکستان در این مراسم حضور پیدا کردند که شایسته تقدیر است.

    وی با اشاره به حماسه آفرینی لشکر زینبیون در برابر داعش خاطرنشان کرد: لشکر زینبیون رشادت و شجاعت مثال زدنی دارند که در سوریه جانفشانی کرده و به دفاع از حرم پرداختند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.