[ad_1] ۱۰۲۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا از بیمارستان های قم مرخص شدند به گزارش شهرکریمه علی ابرازه در نشست خبری نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با اصحاب رسانه قم که در ساختمان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار داشت :غیر از کمبود وسایل حفاظتی بیماران مبتلا به کرونا با هیچ مشکلی […]

[ad_1]

۱۰۲۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا از بیمارستان های قم مرخص شدند

۱۰۲۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا از بیمارستان های قم مرخص شدند

به گزارش شهرکریمه علی ابرازه در نشست خبری نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با اصحاب رسانه قم که در ساختمان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار داشت :غیر از کمبود وسایل حفاظتی بیماران مبتلا به کرونا با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.

وی افزود: با راه‌اندازی خطوط تولید مواد بهداشتی نیازهای خود را تأمین می کنیم،  مردم در خانه بمانند و از سفر و اجتماعات غیر ضروری دوری کنند تا این ویروس کنترل شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه  رسانه‌ها در آگاهی دادن به مردم نقش اساسی دارند، بیان کرد: مرکز مراقبتی در منطقه جمکران برای دوران نقاهت و بهبودی بیماران و خانواده آنها راه‌اندازی شده است.

ابرازه عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان در مراکز درمانی قم رو به افزایش است ولی متأسفانه تعداد بستری شدگان نیز دائماً افزایش پیدا می‌کند و نیروهای پرستاری و خدمات و پزشکان زیر بار فشار افزایش بستری‌ها خم به ابرو نیاوردند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان سازمان جهانی بهداشت در قم تصریح کرد: نمایندگان سازمان جهانی بهداشت ارزیابی خوبی از فعالیت و تلاش‌های کادر درمانی استان قم داشتند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: بیش از هزار بیمار در ۵ بیمارستان قم بستری هستند، هزار و ۲۶ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های قم مرخص شدند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]