×
×

شهرکریمه – ۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد

  • کد نوشته: 29294
  • [ad_1] ۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد به گزارش شهرکریمه سردار عبدالرضا آقاخانی در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: بعد از ابلاغیه توسط ستاد استان در بحث […]

    شهرکریمه – ۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد
  • [ad_1]

    ۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد

    ۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد

    به گزارش شهرکریمه سردار عبدالرضا آقاخانی در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: بعد از ابلاغیه توسط ستاد استان در بحث کاهش شیوع کرونا، نقاط ورودی اصلی و فرعی استان شناسایی شد.

    فرمانده انتظامی استان قم افزود: نقاط اصلی ورودی قم توسط نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور ، هلال‌احمر و شهرداری پوشش داده شد و نقاط فرعی نیز توسط شهرداری مورد ارزیابی قرار گرفت.

    وی با تقدیر از مشارکت مردم در اجرای این طرح تصریح کرد: در جهت کنترل ورودی‌های قم، ۵۰ تیم عملیاتی جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی مستقر شدند و در درون استان نیز ۱۳ اکیپ سیار توسط راهور به شناسایی خودروهای غیربومی پارک شده در قم و تماس با مالکین اقدام کردند.

    فرمانده نیروی انتظامی قم خاطرنشان کرد: ۴۳۴ خودرو در معابر استعلام شد که در نهایت ۱۵ خودروی غیربومی وادار به بازگشت شدند.

    وی عنوان کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۱۲ خودروی غیربومی در قم با توجه به مقاومتی که برای ورود به شهر داشتند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و ۲ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.

    آقاخانی با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه دارد بیان کرد: طرح جداسازی اجتماعی موفق بوده و ادامه دارد و بنای ما تعامل و برخورد خوب با مردم است و مأموران دراین‌باره کاملاً توجیه شده‌اند و در نظرسنجی نیز جایگاه خوبی در نحوه برخورد با مردم داریم.

    وی با بیان اینکه در رابطه با تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری نیز وارد عمل شدیم و تعامل خوبی با اداره صمت و مردم داریم و ارشاد و توجیه در اولویت برنامه است، اضافه کرد: از ابتدای طرح، ۵۸ صنف پلمب شده است و در مجموع ۶۴۳ مورد تذکر شفاهی داده‌ایم.

    فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با مدیریت استان، در تأمین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و واحد اجتماعی در نظرسنجی مردمی، این رضایت را خوب اعلام کرده‌اند و مردم درباره تأمین این مایحتاج، دغدغه‌ای ندارند.

    آقاخانی گفت: همچنین کمبودی در تأمین سوخت و بنزین وجود ندارد و برخی از اخبار دراین‌باره، شایعه است و در حال حاضر نیز ۵۸ درصد کاهش مصرف سوخت داریم.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.