[ad_1] ۱۶۰ گروه جهادگر بسیجی درقم با کرونا مبارزه می‌کنند به گزارش شهرکریمه سرهنگ پاسدار علی دستوری درگفت و گویی، بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به درخواست دانشگاه علوم پزشکی با حضور ۱۶۰ گروه جهادگر بسیجی در۶ محور اصلی وارد میدان مقابله با ویروس کرونا شده و تا نابودی […]

[ad_1]

۱۶۰ گروه جهادگر بسیجی درقم با کرونا مبارزه می‌کنند

۱۶۰ گروه جهادگر بسیجی درقم با کرونا مبارزه می‌کنند

به گزارش شهرکریمه سرهنگ پاسدار علی دستوری درگفت و گویی، بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به درخواست دانشگاه علوم پزشکی با حضور ۱۶۰ گروه جهادگر بسیجی در۶ محور اصلی وارد میدان مقابله با ویروس کرونا شده و تا نابودی این ویروس منحوس پای کار خواهند بود.

وی افزود: کمک به عملیات ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی کوچکتر مانند مساجد، عابر بانک‌ها و معابر پیاده از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: طرح کمک به کادر درمانی و مراکز بهداشتی برای پایش سلامت خانوار وآموزش پیشگیری، با هماهنگی علوم پزشکی و با حضور ۴۰ تن از بسیجیان طلاب، اصناف و دانشجو به صورت روزانه اجرا می‌شود.

دستوری بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۰۰ هزار بسته محصولات بهداشتی تهیه و در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار قم توزیع گردیده‌است.

وی افزود: همچنین توزیع بسته‌های غذایی معیشتی برای خانواده‌هایی که به دلیل شیوع کرونا کسب و کارشان لطمه خورده نیز از جمله اقدامات بسیج سازندگی است، که از روز گذشته تاکنون ۲ هزار بسته توزیع شده‌است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم خاطرنشان کرد؛ با کمک خیرین و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان روزانه سه هزار ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد:حضور گروه‌های جهادی و بسیجی درکارخانه‌های تولید مواد ضدعفونی به صورت شبانه‌روزی به تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کمک می کند تا محصول در بازار با قیمت کمتر و فراوانی بیشتر موجود باشد.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]