×
×

شهرکریمه – ۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد

  • کد نوشته: 31997
  • [ad_1] ۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد به گزارش شهرکریمه محمد خلیلی بیان کرد: این کالاها از قبیل گرانول، کفش و صندل،‌ شمش سرب، مفتول مسی و محصولات پلاستیکی و شیمیایی به ارزش ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به کشورهایی همچون عراق،‌ افغانستان،‌ امارات،‌ هند،‌ پاکستان و ازبکستان صادرشده است. وی […]

    شهرکریمه – ۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد
  • [ad_1]

    ۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد

    ۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد

    به گزارش شهرکریمه محمد خلیلی بیان کرد: این کالاها از قبیل گرانول، کفش و صندل،‌ شمش سرب، مفتول مسی و محصولات پلاستیکی و شیمیایی به ارزش ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به کشورهایی همچون عراق،‌ افغانستان،‌ امارات،‌ هند،‌ پاکستان و ازبکستان صادرشده است.

    وی ادامه داد:‌ در همین رابطه درآمد گمرکات استان نیز به ۲۸ میلیارد تومان رسید که از مجموع کل درآمد،‌ مبلغ ۲۲۴ میلیون تومان درآمد استانی بوده‌است.

    وی افزود: همچنین دراین مدت مقدار ۱۶هزار و ۵۹۵ تن کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شده‌است.

    خلیلی گفت: در بخش امانات پستی نیز ۱۸ بسته به وزن ۷۰ کیلوگرم از کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا،‌ امارات،‌ آلمان و عراق به‌عنوان هدیه و سوغات به بخش امانات خارجی گمرکات قم وارد و ترخیص شده‌است.

    وی بیان کرد: تعداد ۸۸ فقره پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۷۲ هزار و ۶۸۷ میلیون ریال در گمرکات استان قم تشکیل‌ شده‌است.

    مدیرکل گمرکات قم در خصوص واردات انجام‌شده به استان نیز گفت: در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری،‌ ۷هزار و ۶۳۹ تن کالا همچون خودرو سواری،‌ قطعات موتورسیکلت، الیاف اکرولیک،‌ اجزا ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳۶ میلیون دلار از کشورهایی نظیر کره، چین‌،‌ هند، ایتالیا، امارات،‌ ترکیه و ژاپن از طریق گمرکات قم به کشور وارد شده‌است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.