×
×

شهرکریمه – ۲۶ دوربین نظارتی در قم راه‌اندازی می‌شود

  • کد نوشته: 24471
  • [ad_1] ۲۶ دوربین نظارتی در قم راه‌اندازی می‌شود به گزارش شهرکریمه عباس ذاکریان با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت روز حمل‌ و نقل، اظهار داشت: به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل‌ و نقل، ۲۶ دوربین نظارتی جدید در سطح شهر قم راه‌ اندازی می‌شود. وی تعداد دوربین‌های نظارتی را با ورود این ۲۶ […]

    شهرکریمه – ۲۶ دوربین نظارتی در قم راه‌اندازی می‌شود
  • [ad_1]

    ۲۶ دوربین نظارتی در قم راه‌اندازی می‌شود

    ۲۶ دوربین نظارتی در قم راه‌اندازی می‌شود

    به گزارش شهرکریمه عباس ذاکریان با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت روز حمل‌ و نقل، اظهار داشت: به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل‌ و نقل، ۲۶ دوربین نظارتی جدید در سطح شهر قم راه‌ اندازی می‌شود.

    وی تعداد دوربین‌های نظارتی را با ورود این ۲۶ دوربین ۱۴۰ دوربین اعلام کرد و گفت: در حال حاضر۳۳ دوربین تردد شمار در مبادی و ورودی شهر و رودخانه، دوربین‌های طرح ترافیک در مرکز شهر، ۱۲۰ دوربین کنترلی و ۱۴۰ دوربین نظارتی در شهر فعال است.

    معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم تجهیز سیستم کنترل ترافیک شهر را به دوربین‌ها را یکی از ضرورت‌ها شهر هوشمند دانست و افزود: با نصب و راه‌اندازی هر یک از انواع دوربین‌ها در خیابان‌ها علاوه بر کاهش چشم‌گیر تصادفات شاهد ارتقاء کیفیت رفتار ترافیکی رانندگان نیز هستیم.

    ذاکریان کاهش صددرصدی آمار فوت ناشی از تصادفات در بلوار آیت‌الله بروجردی را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: بعد از نصب دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی آمار تصادفات بلوار تا ۹۹ درصد کاهش داشته است.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.