[ad_1] ۳۳۰۰ مبلغ دینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران […]

[ad_1]

۳۳۰۰ مبلغ دینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند

۳۳۰۰ مبلغ دینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران استان ها در بحث فضای مجازی ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ حقیقی در فضای مجازی وجود دارد، بیان کرد: غیر از سایت ها و وبلاگ ها، ۶۲ کانال مشغول فعالیت هستند که مطالب خود را از طریق آن ها منتقل می کنیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی عنوان کرد: پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا ۲ هزار و ۴۵۰ مبلغ در فضای مجازی فعالیت می کردند که امروز سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در این فضا فعالیت می کنند.

نبوی با بیان اینکه ۶۹۴ هزار نفر در پیام رسان های مجازی بخش حوزه را دنبال می کنند، گفت: سایت فرق، ادیان و مذاهب قریب به ۷۰۰ هزار بازدیدکننده در سه ماه اخیر داشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی به ۱۱ زبان انجام می شود، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ مبلغ اینترنتی داشته ایم که سپس به سمت محصول محوری حرکت کردیم و محصولاتی که طلاب تولید می کنند از آن ها خریداری می شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]