×
×

شهرکریمه – ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم تسویه شد

  • کد نوشته: 29557
  • [ad_1] ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم تسویه شد به گزارش شهرکریمه سیدمرتضی حسام نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در سال ۹۸ اظهار داشت: حوزه مالی و اقتصادی پشتیبانی از حوزه‌های اجرایی را بر عهده داشته و در قسمت مالکیت و تملک‌های شهرداری به‌عنوان […]

    شهرکریمه – ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم تسویه شد
  • [ad_1]

    ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم تسویه شد

    ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم تسویه شد

    به گزارش شهرکریمه سیدمرتضی حسام نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در سال ۹۸ اظهار داشت: حوزه مالی و اقتصادی پشتیبانی از حوزه‌های اجرایی را بر عهده داشته و در قسمت مالکیت و تملک‌های شهرداری به‌عنوان مجری در حال خدمت‌رسانی است.

    معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم افزود: در قسمت‌های اجرایی، معاونت‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری و مناطق عملیات اجرایی که انجام می‌شود نیاز به منابع مالی، ملکی، قراردادی و حقوقی دارد که معاونت اقتصادی وظیفه پشتیبانی در این حوزه را بر عهده می‌گیرد.

    وی با اشاره به اقدامات در حوزه تسویه‌حساب مالی شهرداری افزود: در این مورد تسویه بدهی‌های گذشته با سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده به‌صورت پرداخت ریالی و برگزاری مزایده‌های واگذاری املاک به طلبکاران دنبال شد و تعدادی از طلبکاران شهرداری به‌صورت غیر نقدی مطالبات خود را وصول کردند.

    حسام‌نژاد تصریح کرد: این مطالبات طلبکاران به‌صورت واگذاری املاک و در قالب مزایده‌هایی در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اقدام شد که در جهت تسویه دیون بسیار مؤثر بود.

    وی با تأکید بر اینکه در بخش درآمد استنباط این بوده که بیش از ۹۰ درصد از درآمد تا پایان سال ۹۸ محقق شود، عنوان کرد: این امر در ایجاد حس مثبتی که در توسعه شهر رخ می‌داد مؤثر است و مجریان شهر به احساس پشتیبانی قوی و مؤثری دست پیدا می‌کنند.

    معاون مالی و اقتصادی 

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.