×
×

شهرکریمه – ۶۰ مسجد در قم نیاز به تعمیر و تکمیل دارند

  • کد نوشته: 17546
  • [ad_1] ۶۰ مسجد در قم نیاز به تعمیر و تکمیل دارند به گزارش شهرکریمه روز یکشنبه، محمد خامه یار در دومین جلسه خیران و مسئولان مساجد فعال و پویا از کمک‌های خیران در امر مسجدسازی قدردانی و خاطرنشان کرد: سال گذشته خیران حدود ۹ میلیارد تومان در قم برای خرید زمین، ساخت و بازسازی مساجد […]

    شهرکریمه – ۶۰ مسجد در قم نیاز به تعمیر و تکمیل دارند
  • [ad_1]

    ۶۰ مسجد در قم نیاز به تعمیر و تکمیل دارند

    ۶۰ مسجد در قم نیاز به تعمیر و تکمیل دارند

    به گزارش شهرکریمه روز یکشنبه، محمد خامه یار در دومین جلسه خیران و مسئولان مساجد فعال و پویا از کمک‌های خیران در امر مسجدسازی قدردانی و خاطرنشان کرد: سال گذشته خیران حدود ۹ میلیارد تومان در قم برای خرید زمین، ساخت و بازسازی مساجد کمک مالی کردند.

    وی در ادامه گفت: باید همه ظرفیت مساجد در جذب جوانان مورد توجه جدی قرار بگیرد، مساجد ظرفیت‌های قابل توجهی دارند اما از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: باید آسیب‌هایی را که به مساجد لطمه می‌زنند شناخت و از آن اجتناب کرد.

    دبیر مجمع خیرین مسجدساز استان قم گفت: مساجد نقش محوری در پویایی جامعه دارند و این نقش بی‌بدیل را باید مورد توجه قرار داد و از آن نباید غافل شد.

    خامه‌یار با اشاره به آسیب حادثه سیل در نخستین روزهای سال جاری به مساجد استان‌های سیل‌زده گفت: برای بازسازی مساجد استان‌های سیل‌زده لرستان، خوزستان و گلستان باید تلاش کنیم و انسان‌های مؤمن و نیک‌اندیش همت مضاعفی داشته باشند.

    در استان قم یک هزار و ۲۰۰ مسجد برای اقامه نماز جماعت وجود دارد.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.