×
×

شهرکریمه – ۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود

  • کد نوشته: 21936
  • [ad_1] ۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود به گزارش شهرکریمه مهدی کلانترزاده با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اظهار کرد: این جلسه در راستای جانمایی سازه‌های تبلیغاتی جدید برای ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل شد که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ گردید. […]

    شهرکریمه – ۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود
  • [ad_1]

    ۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود

    ۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود

    به گزارش شهرکریمه مهدی کلانترزاده با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اظهار کرد: این جلسه در راستای جانمایی سازه‌های تبلیغاتی جدید برای ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل شد که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ گردید.

    مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه قرار است در آینده نزدیک تعدادی سازه تبلیغاتی برای گرامیداشت مناسبت ها و برنامه های شهر به ظرفیت تبلیغاتی اضافه شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص بهترین موقعیت و مکان‌هایی که می‌شود سازه‌ها را نصب کرد بحث و بررسی صورت گرفت.

    کلانترزاده با تاکید بر اینکه ۷۰۰ نقطه شهر عکس‌برداری و مکان‌نمایی شده تا بتوانیم سازه‌های تبلیغاتی فرهنگی را نصب کنیم، گفت: از این بین بهترین مکان‌ها را انتخاب خواهیم کرد و پس از آن با طی مراحل قانونی سازه ها نصب می شود.

    وی با بیان اینکه این سازه‌ها شامل سازه پرتابل، تلوزیون‌ شهری، بیلبورد و عرشه‌های پل است، افزود: در مرحله اول پیش‌بینی شده ۵۰ سازه پرتابل، سه تلویزیون شهری ، ۶ بیلبورد و ۵ عرشه پل به سازه های تبلیغات شهری اضافه گردد.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.