×
×

شهرکریمه – ۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت

  • کد نوشته: 31535
  • [ad_1] ۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع آن‌ها در طول هفته، در دستور کار بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم قرارگرفته است. وی افزود: درهمین […]

    شهرکریمه – ۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت
  • [ad_1]

    ۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت

    ۶۸۹ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت

    به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع آن‌ها در طول هفته، در دستور کار بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم قرارگرفته است.

    وی افزود: درهمین رابطه بازرسان این سازمان بر نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت دارد همچون لوازم‌خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر،‌ تلویزیون و ماشین لباسشویی، برنج، شکر، نهادهای دامی و لاستیک در بازار قم اقدام کردند.

    وی ادامه داد: در جریان ۶۸۹ مورد بازرسی از نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار استان، ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال کشف و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

    سیجانی گفت: روند نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار قم،‌ طی هفته‌های آینده نیز ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند گزارش‌ خود از تخلف واحدهای عرضه‌کننده این کالاها را برای رسیدگی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

    وی افزود:‌ در همین راستا برای مدیریت بهتر بازار قم، تامین و توزیع به هنگام کالاهای اولویت‌دار به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالای موردنیاز خود باقیمت قابل‌قبول، دنبال می‌شود.

    وی با اشاره به این‌که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده‌های تخلفات صنفی تشکیل‌شده را به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند، ادامه داد:‌ تصمیم‌گیری در خصوص نحوه عرضه کالاهای احتکار شده مکشوفه برعهده مراجع قانونی است.

    درمجموع ۳۵هزار و ۲۷۶ واحد صنفی مجوزدار در استان قم فعالیت می‌کند که ۲۱هزار و ۲۲ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۲۵۴ مورد آن واحد تولیدی و فنی است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.