×
×

شهرکریمه – ۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند

  • کد نوشته: 29409
  • [ad_1] ۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند به گزارش شهرکریمه سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه ۸۵۱ واحد صنفی متخلف تذکر گرفت و ۷۱ واحد صنفی متخلف که با وجود دریافت تذکر […]

    شهرکریمه – ۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند
  • [ad_1]

    ۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند

    ۷۱ واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند

    به گزارش شهرکریمه سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه ۸۵۱ واحد صنفی متخلف تذکر گرفت و ۷۱ واحد صنفی متخلف که با وجود دریافت تذکر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دادند پلمب شدند.

    او با اشاره به اینکه صنوف پلمب شده عمدتا شامل گیم نت ها، و واحد‌های عرضه کیف، کفش و پوشاک هستند، افزود: تعمیرگاه‌های موبایل، لوازم خانگی، سوهان فروشی‌ها، مصالح ساختمانی، شیشه‌بری و لوازم برقی جزو مشاغل اقتضایی بوده و با توجه به نیاز شهروندان می‌توانند فعالیت کنند.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این جلسه به کاهش تردد در محور‌های استان اشاره کرد و گفت: در روز‌های نهم و دهم فروردین در مقایسه با پارسال شاهد کاهش ۸۰ درصدی تردد در محور‌های استان بودیم.

    سلیمان پور به اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی در هشت محور اصلی و ۲۰ محور فرعی استان اشاره کرد و افزود: از زمان اجرای این طرح از ورود هزار و ۴۱۸ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است.

    او به ورود هفت هزار و ۹۱۶ خودرو با پلاک قم به داخل شهر در این مدت پرداخت و گفت: در این مدت ۳۰ و ۴۵۳ خودرو پایش شدند و ۷۱ خودرو نیز از سطح شهر به بیرون هدایت شدند.

    استاندار هم در این جلسه با دعوت مردم به حفظ قرنطینه خانگی به کاهش تردد‌ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: در روز‌های گذشته ۷۷ درصد تردد در استان کاهش داشته است و این نشان می‌دهد مردم فهیم قم در قبال جامعه مسئولانه عمل می‌کنند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.