×
×

شهرکریمه – ۸ نوجوان با جرائم غیر عمد همزمان با دهه کرامت در قم آزاد می شوند

  • کد نوشته: 31660
  • [ad_1] ۸ نوجوان با جرائم غیر عمد همزمان با دهه کرامت در قم آزاد می شوند به گزارش شهرکریمه محمد حامد متوسل دبیر اجرایی برنامه‌های دهه کرامت استان قم به برنامه‌های دهه کرامت از سوی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم اشاره و عنوان کرد: دیدار با مدیران استانی، حضور در مسجد حضرت معصومه (س) […]

    شهرکریمه – ۸ نوجوان با جرائم غیر عمد همزمان با دهه کرامت در قم آزاد می شوند
  • [ad_1]

    ۸ نوجوان با جرائم غیر عمد همزمان با دهه کرامت در قم آزاد می شوند

    ۸ نوجوان با جرائم غیر عمد همزمان با دهه کرامت در قم آزاد می شوند

    به گزارش شهرکریمه محمد حامد متوسل دبیر اجرایی برنامه‌های دهه کرامت استان قم به برنامه‌های دهه کرامت از سوی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم اشاره و عنوان کرد: دیدار با مدیران استانی، حضور در مسجد حضرت معصومه (س) با عنوان محله مهربانی، حضور در بیمارستان کامکار و همایش تجلیل از پیرغلامان در زمینه سفر‌های زیارتی برنامه‌هایی است که همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

    دبیر اجرایی دهه کرامت استان قم برنامه‌های روز جمعه را نیز برپایی میزخدمت در مصلی قدس، آزادی ۸ نوجوانی که بدهکار جرایم غیرعمد هستند اعلام کرد و گفت: برنامه عقد هشت زوج در مسجد مقدس جمکران و اهتزاز پرچم رضوی بر قله دماوند، راه اندازی کاروانی در قالب هشت بیمار روشن دل که به اتفاق خانواده در روز یکشنبه به زیارت حرم رضوی مشرف می‌شوند از جمله برنامه‌های این ایام است.

    متوسل با اشاره به برنامه‌هایی که برای روز پنج شنبه سومین روز از دهه کرامت در نظر گرفته شده است، بیان کرد: افتتاح کانون محله‌ای بیت النور، حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع)، دیدار با خادمین و جهادگران گروه‌های مختلف تداوم جهاد، حضور در آسایشگاه معلولین و تجلیل از دختران خادم یار نمونه رضوی از برنامه‌هایی است که در این روز اجرایی می‌شود.

    او در بخش پایانی سخنان خود به نذر خدمت و مشاوره حقوقی اشاره کرد و گفت: ساعت‌های ۱۷ تا ۲۰ در ایام دهه کرامت در برج سفید واقع در میدان رسالت به افراد کمتر برخوردار مشاوره حقوقی داده می‌شود.

    دبیر اجرایی برنامه‌های دهه کرامت قم با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه دوازدهم تیرماه نیز همایش پیاده روی خادم یاران رضوی از بیت النور به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود، عنوان کرد: کاروان‌های شادی در مناطق مختلف قم و در قالب محله‌های مهربانی و آزادی هشت نوجوان بدهکار غیر عمد انجام می‌شود.

    متوسل با بیان اینکه افتتاح چند کانون در این ایام در دستور کار است، عنوان کرد: افتتاح کانون حضرت ابوالفضل (ع) در بلوار یادگار امام، برنامه ویژه مشترک با شهرداری، افتتاح کانون امام حسن مجتبی (ع) در پردیسان و شب شعر دختران رضوی در سالن غدیر از برنامه‌هایی است که در روز چهارشنبه ۱۱ تیر برگزار می‌شود.

    دبیر اجرایی برنامه‌های دهه کرامت استان قم یادآورشد: افتتاح کانونی برای گردشگری اسلامی در پردیسان، سبک زندگی رضوی و تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان شهدا از دیگر برنامه‌ها در این هفته به شمار می‌رود.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.