[ad_1] ۱۰ نقطه حادثه خیز جاده‌های قم تا پایان سال ایمن شود به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه شورای ترافیک استان میزان تلفات جاده‌ای و درون شهری قم را نسبت به گذشته کنترل شده اعلام کرد و بیان کرد: آمار تلفات در حوادث راهنمایی و رانندگی قابل قبول و رضایت بخش نیست. استاندار قم […]

[ad_1]

10 نقطه حادثه خیز جاده‌های قم تا پایان سال ایمن شود

۱۰ نقطه حادثه خیز جاده‌های قم تا پایان سال ایمن شود

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه شورای ترافیک استان میزان تلفات جاده‌ای و درون شهری قم را نسبت به گذشته کنترل شده اعلام کرد و بیان کرد: آمار تلفات در حوادث راهنمایی و رانندگی قابل قبول و رضایت بخش نیست.

استاندار قم با بیان اینکه متاسفانه در یک ماه گذشته آمار تصادفات جاده ای استان نسبت به ماه قبل افزایش یافته است تصریح کرد: عوامل تصادفات درون شهری و جاده‌ای باید به صورت تخصصی و موردی بررسی شود.

وی با تاکید به دستگاه‌های استان برای رفع نقاط حادثه خیز باقی مانده گفت: ۱۰ نقطه حادثه خیز استان تا پایان سال باید توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آشکارسازی و رفع اشکال شوند.

استاندار قم با اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی و تعطیلات آخر هفته که سبب افزایش آمار تصادف در استان می‌شود افزود: برای کاهش فراوانی تصادفات مختلف در استان قم، راهکارهای عملیاتی به صورت موردی مشخص و اجرا شود.

وی بیان کرد: برای احداث پد بالگردهای اورژانس در استان قم دستگاه های متولی اقدام کنند.

سرمست تاکید کرد: مسؤولان استان با تقویت حس نوع دوستی نسبت به مصدومان و حادثه دیدگان در مسیر بهبود وضعیت ترافیک و تلفات جاده‌ای نسبت به رفع نقاط ضعف و مشکلات ظرف یک هفته اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]