×
×

شهرکریمه – ۱۲ اتوبوس یورو ۴ تا ۱۷ فرودین ۹۸ به اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود

  • کد نوشته: 14705
  • [ad_1] ۱۲ اتوبوس یورو۴ تا ۱۷ فروردین ۹۸ به اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود به گزارش شهرکریمه امیر یزدی در حاشیه بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری جدید در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری شورای اسلامی شهر قم و معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم اقدامات مناسبی در زمینه نوسازی ناوگان […]

    شهرکریمه – ۱۲ اتوبوس یورو ۴ تا ۱۷ فرودین ۹۸ به اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود
  • [ad_1]

    ۱۲ اتوبوس یورو۴ تا ۱۷ فروردین ۹۸ به اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود

    ۱۲ اتوبوس یورو۴ تا ۱۷ فروردین ۹۸ به اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود

    به گزارش شهرکریمه امیر یزدی در حاشیه بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری جدید در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری شورای اسلامی شهر قم و معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم اقدامات مناسبی در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم انجام شده است.

     وی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه از ۱۰۴ دستگاه اتوبوس‌های یورو۴ ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم همزمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) به شهرداری قم واگذار شده است، افزود: این اتوبوس‌ها با آلایندگی بسیار پاک و بدون هیچ‌گونه آلودگی محیط زیستی بوده و مناسب‌سازی نیز در این اتوبوس‌ها برای افراد سالخورده و معلولان و افراد ویلچری انجام پذیرفته است.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم خاطرنشان کرد: ۱۲ دستگاه اتوبوس دیگر یورو۴ شهرداری قم نیز تا ۱۷ فروردین‌ماه طبق قرارداد انجام‌شده به چرخه حمل‌ونقل عمومی سطح شهر قم افزوده می‌شود.

    وی با تأکید بر اینکه “امیدواریم ۵۲ دستگاه مابقی اتوبوس‌های یورو۴ نیز تا انتهای شش‌ماهه نخست سال ۹۸ به شهرداری قم واگذار شود”، ابراز کرد: ۵۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها سال گذشته به ناوگان اضافه شده بود که با این اتوبوس‌های جدید تعداد آن‌ها به ۱۵۴ اتوبوس یورو۴ رسیده است.

    یزدی با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای خرید ۱۰۰ دستگاه دیگر از این اتوبوس‌ها خاطرنشان کرد: ۲۳ اتوبوس زرین خودرو نیز خریداری شده که به‌مرور وارد مدار ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم می‌شود.

    انتهای پیام/۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.