[ad_1] ۲۰ غرفه در نمایشگاه عطر تربت به هیئت های مذهبی خدمت‌رسانی می‌کند‌ به گزارش شهرکریمه جواد اشعری امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه “عطر تربت” که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه هیئت های مذهبی است که در راستای خدمت رسانی به هیئت های مذهبی راه اندازی شده است. […]

[ad_1]

۲۰ غرفه در نمایشگاه عطر تربت به هیئت های مذهبی خدمت‌رسانی می‌کند‌

۲۰ غرفه در نمایشگاه عطر تربت به هیئت های مذهبی خدمت‌رسانی می‌کند‌

به گزارش شهرکریمه جواد اشعری امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه “عطر تربت” که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه هیئت های مذهبی است که در راستای خدمت رسانی به هیئت های مذهبی راه اندازی شده است.

وی افزود: سایت شورای هیئت های مذهبی راه اندازی شده است و   شورای هیئت های مذهبی استان به وسیله این سایت خدمات مورد نیاز را به هیئت های مذهبی ارائه می دهد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان قم بیان کرد: این نمایشگاه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم برپا شده است.

اشعری با بیان اینکه مراسم عزاداری حسینی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود، عنوان کرد: امسال علیرغم وجود محدودیت های کرونایی دومین نمایشگاه هیئات مذهبی استان را با عنوان عطر تربت برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به غرفه های نمایشگاه عطر تربت و بیان اینکه امسال در برگزاری این نمایشگاه از بخش های خصوصی نیز کمک گرفته ایم، ادامه داد: هر کدام از مجموعه های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، شورای هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه ایمانی مشعر، هلال احمر، نیروی انتظامی، شرکت های تولید کننده مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی، آتش نشانی و تولیدی های البسه ماه محرم در این نمایشگاه دارای غرفه بوده و هر کدام خدماتی را به هیئت های مذهبی ارائه می دهند.

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان قم با اشاره به برگزاری آیین سیاه پوشانی هیئات مذهبی قم در گلزار شهدا افزود: این آیین صبح امروز با حضور خادمان و نوکران دستگاه امام حسین(ع) و همکاری بنیاد شهید و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در جوار مزار شهدای گمنان برگزار شد.

اشعری با اشاره به اهمیت و جایگاه عزاداری برای اباعبدالله(ع) گفت: در ماه محرم باید به خوبی نوکری دستگاه اباعبدالله(ع) را به جا آوریم و عزاداری ها را در این ماه با رعایت بهداشت به صورت با شکوه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۰ غرفه در نمایشگاه عطر تربت به عرضه دستاوردهای هیئت‌های مذهبی می پردازند، خاطرنشان کرد: شورای هیئت مذهبی از این به بعد همه خدمات خود را از طریق سایت خود ارائه می دهد و این کار بر کیفیت خدمات ارائه شده می افزاید و شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]