[ad_1] ۲۴ ساعته شدن پاسخگویی به سوالات دینی مردم در ماه مبارک رمضان به گزارش قم بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی با شماره تلفن ۰۹۶۴۰۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب به‌جز روزهای تعطیل پاسخگویی مردم است. همچنین مخاطبان می‌توانند سؤالات خود را از طریق صندوق صوتی با همین شماره در هر […]

[ad_1]

24 ساعته شدن پاسخگویی به سوالات دینی مردم در ماه مبارک رمضان

۲۴ ساعته شدن پاسخگویی به سوالات دینی مردم در ماه مبارک رمضان

به گزارش قم بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی با شماره تلفن ۰۹۶۴۰۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب به‌جز روزهای تعطیل پاسخگویی مردم است. همچنین مخاطبان می‌توانند سؤالات خود را از طریق صندوق صوتی با همین شماره در هر زمان از شبانه روز ارسال کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ را دریافت کنند.

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۴۰ سؤالات احکام شرعی را کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ خواهد گفت.

در بخش پاسخگویی آنلاین در دو بستر اندروید با اپلیکیشن پاسخگو مرکز ملی پاسخگویی (قابل دریافت از کافه بازار) و تحت وب به نشانی  https://user.pasokhgoo.ir  به صورت زنده و گفتگوی متنی پاسخگوی مخاطبین است. این سامانه در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته بوده و هم وطنان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند سوال خود را ارسال و بلافاصله جواب را دریافت کنند.

بخش مکتوب مرکز هم با رویکردی نخبگانی بصورت مکتوب، علمی – تحلیلی، تفصیلی و با ذکر منابع معتبر به ارائه پاسخ می‌پردازد. پرسشگران می‌توانند سؤالات خود را در این بخش از طریق نشانی http://www.pasokhgoo.ir/send یا اپلیکیشن پاسخگو ارسال کنند.

انجمن گفتگوی دینی در سایت www.askdin.com با رویکردی متفاوت برای علاقه مندان به مباحث دینی و مذهبی است که پاسخ به سوالات توسط کارشناس متخصص هر رشته و ارزیابی علمی، امکان تضارب آراء، مشارکت و و ارائه نظر برای سایر کاربران فراهم شده و ارائه مباحث به صورت یک پرسش و پاسخ جمع بندی کارشناسی شده، از ویژگی های این انجمن‌هاست.

همچنین نرم افزار «احکام روزه» در دو نسخه اندروید و ویندوز توسط مرکز ملی تولید شده است و کاربران می‌توانند این نرم افزار را از لینک http://pasokhgoo.ir/node/95792 دریافت کنند. این نرم افزار، شامل پاسخ سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است.

مرکز ملی پاسخگویی در هفت گروه تخصصی، قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، مشاوره و روانشناسی در بسترهای ذکر شده پاسخگوی هم وطنان است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]