×
×

شهرکریمه – ۴۰ فقره تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی به باشگاههای ورزشی قم پرداخت شد

  • کد نوشته: 35257
  • [ad_1] ۴۰ فقره تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی به باشگاههای ورزشی قم پرداخت شد به گزارش شهرکریمه رسول منعم امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان با همراهی سمن ها و هئیت های ورزشی همزمان با بخش‌های مختلف استان در اجرای دستورالعمل ستاد […]

    شهرکریمه – ۴۰ فقره تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی به باشگاههای ورزشی قم پرداخت شد
  • [ad_1]

    ۴۰ فقره تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی به باشگاههای ورزشی قم پرداخت شد

    ۴۰ فقره تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی به باشگاههای ورزشی قم پرداخت شد

    به گزارش شهرکریمه رسول منعم امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان با همراهی سمن ها و هئیت های ورزشی همزمان با بخش‌های مختلف استان در اجرای دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت هایی در مقابله با کرونا داشته است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در حوزه ورزش استان ۷ جلسه مقابله با کرونا با همراهی و مشارکت مسئولین هیئت‌ها و علوم پزشکی و مرکز بهداشت برگزار شده است.

    وی تصریح کرد: مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا در ورزش بررسی شد و تصمیم‌گیری‌هایی اتفاق افتاد، همچنین کمیته نظارت با همراهی مرکز بهداشت و هیئت پزشکی و بازرسی اداره کل، از اماکن بازرسی‌هایی را انجام داد.

    منعم بیان کرد: در اجرای منویات رهبری پیرامون رزمایش ” همت جوانانه_ کمک مومنانه”، با مشارکت دستگاهها و سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی قم اقداماتی در توزیع بسته‌های معیشتی میان ۳۳۲۰ خانواده نیازمند به ارزش ۳۵۰ هزار تومان برای هر بسته انجام شد.

    وی عنوان کرد: در این مدت اقدامات اجرایی توسط سازمان‌های مردم نهاد صورت گرفت و جلسات متعددی برگزار شد و ۹ کمیته، مصوباتی در مورد پیشگیری از کرونا در دستور کار داشتند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: ایجاد جو مشارکت حداکثری جوانان با مرکز بهداشت استان جهت پیشگیری از کرونا، اعلام فراخوان پویش فرهنگی کتاب بخوانیم و کرونا را شکست دهیم توسط سمن ها و پاکسازی و ضد عفونی در محله‌های محروم مرکز استان و قنوات به مدت ۵۱ شب از دیگر اقدامات است.

    وی در مورد دیگر فعالیت‌ها گفت: در این مدت سرکشی و تب سنجی و ضد عفونی منازل خانواده بیماران کرونایی در ۵ روز، تولید و توزیع ۱۱ هزار ماسک پارچه‌ای به همراه مواد ضد عفونی در مناطق محروم اتفاق افتاد.

    منعم تصریح کرد: تهیه ۱۱ کلیپ و فیلم با مباحث روانشناسی توسط سمن‌ها و شکل‌گیری پویش‌های ما در خانه می مانیم و ما قوی هستیم و ما ماسک می‌زنیم و حمایت از پاکبانان و برگزاری رزمایش” همت جوانانه_ کمک مومنانه”و پویش مدافعان سلامت در دهه اول محرم از جمله اقدامات بوده است و در مجموع ۷ سمن در این پویش شرکت کردند.

    وی اظهار داشت: از جمله اقدامات تولید آثار هنری در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین ۱۱ هزار ماسک و ۵۰ لیتر الکل و ۱۰۰ لیتر آب ژاول بین هیئت‌های مذهبی است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در خصوص اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: نظارت بر اماکن ورزشی توسط مرکز بهداشت و ۲۵۷ مورد بازدید و ۷۲۰ مورد بازدید از طرف اداره کل و ۱۰۱ مورد تذکرات شفاهی و ۳۸ مورد تذکر کتبی و ۸ مورد پلمپ واحدهای متخلف در عدم رعایت پروتکل‌ها از جمله این فعالیت‌هاست

    وی عنوان کرد: در حمایت از باشگاه های خصوصی و مستاجرین اماکن اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و از محل صندوق کارافرینی امید تسهیلاتی دریافت کردیم که ۴۰ مورد تسهیلات بدون سود ۳۰ میلیون‌تومانی در مجموع ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاههای ورزشی قم پرداخت شد.

    منعم خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلات ۴ میلیون تومانی از طرف بانک ملی به ۱۷۲ موسس باشگاه‌های ورزشی به مبلغ ۶۸۸ میلیون تومان پرداخت شد و مربیان ورزشی آسیب دیده از کرونا نیز ۱۸۵ مورد وام دو میلیون تومانی دریافت کردند.

    وی گفت: در پرداخت تسهیلات بنگاهای اقتصادی استان ۲۵ باشگاه سهم داشتند و ۲۲۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در این مدت کلیه جلسات به صورت مجازی برگزار شد و مکاتبات متعددی در جهت کمک به مستاجرین با وزارت و استانداری و معاونین وزارت و مدیریت بحران و علوم پزشکی داشتیم و در این ایام نیز از فعالین مبارزه با کرونا تجلیل شد.

    وی بیان کرد: پیشنهاداتی در جهت حمایت از مستاجرین اماکن خصوصی و دولتی داریم که با توجه به نگرانی از افزایش هزینه‌ها تمهیداتی دیده شود، در این باره پیشنهاد می‌شود استخرهای سرپوشیده دولتی که واقعا آسیب دیده‌اند و با اقبال کمی مواجه هستند اجازه تعطیلی داشته باشند.

    منعم تصریح کرد: ارائه تخفیف به مستاجرین اماکن دولتی در سایر رشته ها به میزان ۵۰ درصد و ارزیابی میزان خسارت به مستاجرین توسط معاونت اقتصادی و پیش بینی تامین اقلام بهداشتی با قیمت مناسب و استفاده مدیران اماکن ورزشی از این اقلام و پیش بینی پرداخت تسهیلات بانکی بلاعوض به اماکن بخش خصوصی که مالک اماکن هستند از جمله پیشنهادات است که امیدواریم تحقق یابد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.