×
×

شهرکریمه – ۴۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ارسال شد

  • کد نوشته: 31890
  • [ad_1] ۴۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ارسال شد به گزارش قم نیوز سید جواد اشرفی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شهادت شهید سلیمانی و موضوع انتخابات و ویروس کرونا این جشنواره پس از ۶ ماه […]

    شهرکریمه – ۴۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ارسال شد
  • [ad_1]

    ۴۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ارسال شد

    ۴۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ارسال شد

    به گزارش قم نیوز سید جواد اشرفی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شهادت شهید سلیمانی و موضوع انتخابات و ویروس کرونا این جشنواره پس از ۶ ماه برگزار شد.

    وی افزود: با وجود این که همه کارها انجام شده بود، شهادت حاج قاسم را شاهد بودیم و بعد از آن هم کشور درگیر با مشکلات مختلفی درگیر شد که تصمیم گرفتیم این مراسم را در اسفندماه برگزار کنیم.

    دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم بیان کرد: پنجمین جشنواره ابوذر به بعد از انتخابات موکول شده بود اما به دلیل ویروس کرونا دوباره برنامه ها به هم ریخت و پیشنهاد شد جشن را به شکل آنلاین و غیر حضوری برگزار کنیم که با هم فکری با خود دوستان اغلب مخالفت کردند و شورای سیاستگذاری همراهی کردند تا اینکه در دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع) شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.

    اشرفی بیان کرد: ۱۱۰ نفر از خبرنگاران استان در ۶رشته اصلی و ۴ رشته فرعی به ارائه اثر پرداختند و ۴۷۰ اثر به دبیرخانه رسید و رقابت بسیار خوب و حرفه ای شکل گرفت که در مجموع توانستیم جشنواره پنجم را در سطح  خوب برگزار کنیم.

    وی با بیان اینکه در برخی از بخش ها انتظارات برآورده نشد، تصریح کرد: درمجموع این جشنواره در سطح خوب برگزار شد، داوری ها به صورت کاملا کد بندی شده انجام شد و هیچ کدام از داوران نام فرد و رسانه و حتی جزییات مرتبط با خبر را مطلع نبودند.

    دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم خاطرنشان کرد: از همه افرادی که ما را در پنجمین جشنواره راهی کردند تشکر می کنم، روابط عمومی شهرداری و کنگره شهدای استان از جمله حامیان این جشنواره بودند و صداسیما نیز بسیج رسانه استان را همراهی کرد.

    دوره های آموزش خبر و رسانه به همت شهرداری قم برگزار می‌شود

    همچنین ابوالقاسم مقیمی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه برای برگزاری این جشنواره زحمات زیادی کشید که شایسته تقدیر است.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه آثار فاخر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد، گفت:  فراخوان و داوری این جشنواره با بهره مندی از نیروهای بومی شکل گرفت و این موضوع شایسته تقدیر است.

    وی بیان کرد: نکته دیگر در مورد جشنواره ابوذر توجه ویژه به رسانه انقلاب اسلامی به عنوان رسانه پرسش گر، واقع بین، عدالت خواه و فساد ستیز است.

    مقیمی تصریح کرد: شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این جشنواره به دنبال جریان سازی با رنگ و بوی انقلاب است که اقدام قابل توجهی است.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر در دو سال گذشته، فراتر از حد انتظار برگزار شده و آثار بسیار فاخری رسیده است.

    وی با بیان اینکه تربیت و توجه ویژه نسبت به نسل جدید در حوزه خبر و رسانه از جمله اهداف این جشنواره است، بیان کرد: با وجود رسانه های جدید در دوران کرونا نیاز است نسل جدید از خبرنگاران تربیت و آموزش داده شوند.

    مقیمی افزود: شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر به دنبال جوانان فعال و انقلابی در عرصه خبر است و در این زمینه برنامه ریزی مناسبی دارد.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد:  به زودی دوره های خبر و رسانه را با کمک دوستان رسانه ای استان برگزار می کنیم و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در این زمینه اهتمام لازم دارد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.