[ad_1] ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص پیدا کرد به گزارش شهرکریمه علی ابرازه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان کامکار ۲۰۰ تخت، بیمارستان فرقانی ۲۵۰ تخت، بیمارستان امام رضا(ع) ۱۰۰ تخت، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) ۶۰ و بیمارستان شهید بهشتی ۵۰۰ تخت برای بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا اختصاص […]

[ad_1]

۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص پیدا کرد

۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص پیدا کرد

به گزارش شهرکریمه علی ابرازه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان کامکار ۲۰۰ تخت، بیمارستان فرقانی ۲۵۰ تخت، بیمارستان امام رضا(ع) ۱۰۰ تخت، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) ۶۰ و بیمارستان شهید بهشتی ۵۰۰ تخت برای بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا اختصاص دادند.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت ۵ بیمارستان استان که مختص بیماران مبتلا به کرونا است تکمیل شده و در برخی بیمارستان ها تخت خالی وجود دارد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: مردم عزیز باید توصیه های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و قرنطینه خانگی مورد تاکید باشد.

ابرازه بیان کرد: ۶۰ میلیارد تومان برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) اختصاص پیدا کرد و حواله آن صادر شد و به امید خدا در هفته های آتی ۲۲۰ تخت این بیمارستان به تخت های استان افزوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بیمارستان خصوصی مادر اقداماتی صورت گرفته است و این بیمارستان در مدت یک ماه تا ۴۵ روز آینده به چرخه خدمت به بیماران استان افزوده می شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]