[ad_1] ۶۰۰۰ نوجوان و جوان قمی در المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب شرکت می‌کنند به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی در حاشیه رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود. وی افزود: این المپیاد در بیش از ۱۰۰ مسجد شهر مقدس […]

[ad_1]

۶۰۰۰ نوجوان و جوان قمی در المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب شرکت می‌کنند

۶۰۰۰ نوجوان و جوان قمی در المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب شرکت می‌کنند

به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی در حاشیه رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد در بیش از ۱۰۰ مسجد شهر مقدس قم و با حضور بیش از ۶۰۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر مساجد توسط سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود .

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: رونمایی از پوستر این رویداد بزرگ ورزشی هم‌زمان با نماز جمعه قم در مصلی قدس و با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سرمست استاندار قم و جمعی از مدیران استان انجام شد.

مقیمی ادامه داد: این سلسله مسابقات ورزشی هم‌زمان با دهه بصیرت آغاز و از برگزیدگان آن در دهه مبارک فجر تقدیر می‌شود،این المپیاد در متن محلات و مساجد و به‌صورت مسابقات محلی، منطقه‌ای و درنهایت شهری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۵۰۰۰ نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در اولین دوره این مسابقات شرکت کردند و با تمهیدات صورت گرفته و مشارکت سپاه علی ابن ابیطالب (ع)  و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۶۰۰۰ نفر از شهروندان در این المپیاد به رقابت بپردازند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.

گفتنی است در این دوره المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سپاه علی ابن ابیطالب مشارکت فعال دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]