×
×

شهرکریمه – ۷ راه پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی

  • کد نوشته: 25262
  • [ad_1] ۷ راه پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی به گزارش شهرکریمه هر دردی درمانی دارد و هر مشکلی یک راه حل. مشکل کج و ناصاف بودن دندان‌ها نیز راه حلی دارد به نام ارتودنسی دندان که توسط متخصص ارتودنسی انجام می‌‌شود. اما از میان این همه دندانپزشک که همه خود را بهترین متخصص ارتودنسی شهر […]

    شهرکریمه – ۷ راه پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی
  • [ad_1]

    7 راه پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی

    ۷ راه پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی

    به گزارش شهرکریمه هر دردی درمانی دارد و هر مشکلی یک راه حل. مشکل کج و ناصاف بودن دندان‌ها نیز راه حلی دارد به نام ارتودنسی دندان که توسط متخصص ارتودنسی انجام می‌‌شود.

    اما از میان این همه دندانپزشک که همه خود را بهترین متخصص ارتودنسی شهر معرفی می‌‌کنند از کجا و با چه معیار یا راهی یک نفرشان را برای اصلاح ناصاف بودن دندان‌هایمان انتخاب کنیم؟ با ما همراه باشید تا با معیارهای انتخاب و پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی دندان آشنا شوید و درمان مشکل دندان خود را به او بسپارید.

     

    از کجا و چجوری بهترین متخصص ارتودنسی شهرم رو پیدا کنم؟

     

    ۱-از آشناها، دوستان، قوم و خویش و کسایی که می‌شناسی سوال بپرس

    اغلب افراد برای درمان مشکلات مربوط به ناصاف بودن دندان‌هایشان به مطب متخصصین ارتدنسی مراجه می‌کنند. احتمالا از آشناها، فامیل و خلاصه اطرافیانتان کسی پیدا می‌شود که وقتی لبخند می‌زند زیبایی لبخندش چشم شما را بگیرد. از چنین شخصی بخواهید که آدرس متخصصش که چنین شاهکاری خلق کرده است را به شما بدهد و تا می‌توانید او را سوال پیچ کنید که او کیست؛ مطبش کجاست کارش چطور است؟ هزینه‌هایش چقدر است؟ منصف است؟ قابل اعتماد است؟ کجا درس خوانده و …..

     

    ۲- راه دور نرو از گوگل بپرس

    گوگل یک موتور جستجوی بی‌نظیر است. برای هرچیزی که شما جستجو می‌کنید. گوگل تقریبا چیزی که در دنیای وب درباره موضوع مد نظر شما وجود دارد را زیر و کرده و در کسری از ثانیه به شما نشان می‌دهد. برای مثال تنها کافیست که سرچ کنید «بهترین متخصص ارتودنسی در تهران». گوگل در کمتر از یک ثانیه اطلاعات تماس، مکان و لوکیشن دقیق مطب، پرسش و پاسخ و سایت مربوط به متخصصان تهرانی را در همان ابتدای صفحه اول به نمایش می‌گذارد. برای مثال وقتی در گوگل عبارت کلیدی بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را سرچ می‌کنیم مطابق تصویر زیر آدرس، نقشه و سایت متخصصی به نام دکتر درویش پور ظاهر می‌شود. شما هم همینکار را برای شهر خود انجام دهید.

     

    ۳-از کتابچه‌های تبلیغاتی مشخصاتشو پیدا کن

    همه شهرها و حتی محله‌های بزرگ تعدادی شرکت تبلیغاتی دارند که اطلاعات مربوط به مشاغل مختلف را گردآوری کرده و خودشان زحمت می‌کشند دم در شما می‌آورند. خدا را شکر که برای همیشه در این کتابچه‌ها هر یک صفحه درمیان چشمتان به یک دندانپزشک و متخصص ارتودنسی می‌‌خورد. با مقایسه مشخصات و اطلاعات درج شده در آن‌ها بهترین متخصص ارتودنسی شهر و منطقه خودتان را پیدا کنید.

     

    در انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی دندان باید به چه چیزهایی توجه کنم؟

     

    ۱-تجربه متخصص

    ارتودنتیستی که به آن مراجعه می‌‌کنید باید علاوه بر گذراندن دوره‌های تخصص ارتودنسی تجربه زیادی نیز در این کار داشته باشد. بنابراین حتما به سوابق کاری و تجربه متخصصی که به او مراجعه می‌کنید توجه کنید.

     

    ۲- بازخوردهای مراجعان

    اغلب متخصصان ارتودنسی علاوه بر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی سایت اینترنتی دارند. هم در شبکه‌های اجتماعی و هم در وبسایت این متخصصان، مراجعان، بیماران و مشتریانی که تحت درمان قرار گرفته اند نظرات و بازخوردهای خودشان درباره متخصص را درج می‌کنند. بنابراین حتما به وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی این افراد مراجعه کنید و نظرات یا درصد رضایت دیگران را بررسی کنید.

     

    ۳-راحتی و آسایش شما

    درمان ارتودنسی شامل تعداد زیادی جلسه مشاوره درمان و بررسی است و ملاقات شما با متخصص ارتودنسی تنها یک جلسه نخواهد بود. از این منظر باید محیط مطب او برای شما قابل تحمل باشد و احساس راحتی داشته باشید. همچنین فاصله مطب از محل زندگی شما نیز بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال اگر در غرب تهران ساکن هستید به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران بگردید

     

    ۴- مشاوره اولیه رایگان

    شما هرگز نباید برای نخستین ملاقات خود با متخصص ارتودنسی هزینه بپردازید، و بهترین متخصص ارتودنسی کسی است که در همان جلسه برای مراجعانش حتی بدون دریافت هزینه سنگ تمام بگذارد. بنابراین اگر در جلسه اول مشاوره یا درمان متوجه دانش، مهارت و ویژگی‌های متخصص خود شدید او را به هیچ وجه از دست ندهید.

     

    ۵-هزینه‌های درمانی منصفانه و منطقی

    اغلب درمان‌های ارتودنسی شامل هزینه‌های نسبتا بالایی هستند. علاوه بر هزینه‌های اصلی مراجعان باید خواسته یا ناخواسته برخی هزینه‌های جانبی مثل هزینه شکسته شدن دستگاه‌های ارتودنسی را پرداخت کنند. مطمئن شوید که هزینه ارتودنسی مد نظر شما منصفانه است و پزشک شما در پرداخت هزینه با شما کنار می‌آید.

     

    ۶-ویژگی‌های مطب

    طی جلسه مشاوره، به مطب ارتودنتیست خود توجه کنید. آیا اتاق عمل مطب استریل است؟ سالن انتظار از اتاق‌های دیگر جدا است آیا به اندازه کافی فضا برای همه وجود دارد؟ یک متخصص ارتودنسی خوب حتما تمام شرایط رفاهی و مورد نیاز مراجعان خود را تامین خواهد کرد.

     

    ۷-پیگیری

    همانطور که ذکر شد، پروسه‌های درمان ارتودنسی معمولا طولانی مدت هستند و هزینه بر، ممکن است هر چند ماه یکبار بخواهید به مطب مراجعه کنید. طی این جلسات متخصص شما باید تمام اقدامات لازم جهت رفاه شما و پیشبرد درمانتان را انجام دهد. در برخی موارد حتی باید از طرف مطب با شما تماس گرفته شود و برنامه درمانی یا جلسات آینده به شما یادآوری شود.

     

    حرف آخر

    اگر با طرح لبخند خود و با ظاهر دندانهایتان مشکل دارید بهتر است به یک متخصص ارتودنتیست مراجعه کنید. حتما در انتخاب چنین متخصصی نهایت دقت را داشته باشید و به ملاک‌ها و معیارهای ذکر شده در این مقاله توجه کنید. یادتان باشد شما قرار است یک مدت طولانی تحت درمان باشید. بنابراین متخصصی را انتخاب کنید که ارزش هزینه و زمانی که برایی درمان صرف می‌کنید را داشته باشد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.