[ad_1] ۷۰ خانه مسافر در قم کیفیتی در حد هتل دارند به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد عرب بافرانی با اشاره به وضعیت ایمنی در خانه‌های مسافر استان قم اظهار کرد: در این خانه‌های مسافر تجهیزات آتش نشانی و اطفای حریق وجود دارد که بسیاری از مهمان‌پذیرها و هتل‌ها ندارند، این مساله در بازدید از […]

[ad_1]

70 خانه مسافر در قم کیفیتی در حد هتل دارند

۷۰ خانه مسافر در قم کیفیتی در حد هتل دارند

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد عرب بافرانی با اشاره به وضعیت ایمنی در خانه‌های مسافر استان قم اظهار کرد: در این خانه‌های مسافر تجهیزات آتش نشانی و اطفای حریق وجود دارد که بسیاری از مهمان‌پذیرها و هتل‌ها ندارند، این مساله در بازدید از خانه مسافرهای قم مشهود است.

وی ادامه داد: وقوع یک حادثه در یک خانه مسافر قابل تعمیم به تمام خانه مسافرها نیست و در هر جایی امکان وقوع حادثه وجود دارد، در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها هم آتش سوزی رخ داده است و وقوع حوادثی این چنینی الزاما به دلیل ضعف سیستم ایمنی واحدهای اقامتی نیست.

رئیس انجمن صنفی خانه مسافرهای استان قم افزود: راه نجات بخش گردشگری استان گسترش خانه‌های مسافر در قم است که این خانه‌های مسافر زیرنظر دستگاه‌های مختلفی همچون سازمان آتش نشانی و اداره بهداشت باشند، در شرایط فعلی بسیاری از خانه مسافرهای قم به سیستم‌های دوربین مداربسته مجهز هستند و بهترین ساختمان‌ها را دارند.

عرب بافرانی با اشاره به وضعیت کیفیت خانه مسافرهای استان قم اظهار کرد: ۷۰ خانه مسافر در استان در حد هتل هستند، حاشیه سازی برخی از منفعت‌طلب‌ها موجب عدم گسترش خانه مسافرها در قم شده است و نباید به دلیل منفعت طلبی برخی، گسترش خانه مسافرها در استان را به تعویق بیندازیم.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ استانداردها اگر هتلی سه ماه در سال پر باشد، سرمایه گذار آن هتل سود خودش را برده و سرمایه گذاری اش اقتصادی است و مدت اشغال تخت‌های هتل‌های قم در سال بیش از سه ماه است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]