[ad_1] حجت‌الاسلام محمود صحرایی مدیر مدرسه علمیه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند را دارای سه ویژگی توصیف کرد و گفت: بنده به دلیل این ویژگی ها به شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین ارادت ویژه داشتم. مدیر مدرسه علمیه کازرون نخستین ویژگی این شهید را به واقع اهل جهاد بودن معرفی […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام محمود صحرایی مدیر مدرسه علمیه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند را دارای سه ویژگی توصیف کرد و گفت: بنده به دلیل این ویژگی ها به شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین ارادت ویژه داشتم.

مدیر مدرسه علمیه کازرون نخستین ویژگی این شهید را به واقع اهل جهاد بودن معرفی کرد و ابراز داشت: شبانه روز در تلاش بود؛ گاهی در یک شبانه‌روز کمتر از دو یا سه ساعت می‌خوابید؛ من از نزدیک شاهد خدمت بی‌وقفه و جهادی او در زمینه فرهنگی بودم.

وی در بیان ویژگی دوم این شهید اظهار داشت: رسیدگی ویژه به فقرا در قم، دفتر مؤتلفه و کازرون از ویژگی‌های ارزنده این بزرگوار بود؛ توصیه حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند به مسئول دفترش این بود که هیچ کس از دفتر دست خالی بیرون نرود.

حجت‌الاسلام صحرایی افزود:‌ حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند شب‌ها به خانواده فقرا و نیازمندان سر می‌زد؛ دلسوزانه پیگیر کارشان بود تا امورات شان مرتفع شود.

مدیر مدرسه علمیه کازرون ارادت حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را ویژگی سوم این شهید توصیف کرد و گفت: ایشان کثیر‌الزیاره بود، مراسم اهل بیت را بسیار پاس می‌داشت؛ در روضه‌ها اشک امانش نمی‌داد.

وی در بیان ویژگی آخر اظهار داشت: او داری ویژگی شجاعت بود که در این ویژگی به تحقیق بی‌نظیر بود./۸۳۶/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید


 

[ad_2]