×
×

شکست خانگی افق شهر قم برابر ملوان نیروی دریایی

  • کد نوشته: 13231
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم،،تیم والیبال افق با ترکیبی از بازیکنان بومی و با پشتیبانی بخش خصوصی وارد لیگ دسته اول کشور شده هست و حضور این تیم در لیگ دسته اول کمک بزرگی به رشد و توسعه والیبال شهر قم در حوزه قهرمانی و […]

  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم،،تیم والیبال افق با ترکیبی از بازیکنان بومی و با پشتیبانی بخش خصوصی وارد لیگ دسته اول کشور شده هست و حضور این تیم در لیگ دسته اول کمک بزرگی به رشد و توسعه والیبال شهر قم در حوزه قهرمانی و عامل داعیه بخش برای والیبالیست‌های جوان قمی هست.

    افق شهر قم جایگزین تیم والیبال کریمه شده هست که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نماینده استان شهر قم در لیگ دسته اول کشور بود و با تیمی جوان و بومی وارد مسابقات شده بود.

    هفته هشتم از فاز گروهی رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول مردان ایران شامگاه پنج‌شنبه برگزار گردید و در یکی از بازی‌ها در شهر قم، تیم والیبال افق شهر قم در ست پنجم برابر میهمان خود ملوان تسلیم گردید.

    تیم‌های والیبال افق شهر قم و ملوان نیروی دریایی در سالن شهدای بهزیستی شهر قم برابر هم صف آرایی کردند که در این دیدار تیم افق شهر قم در شرایطی که تا انتهاء ست سوم، ۲ بر یک از رقیب خود جلو بود سر انجام ۳ بر ۲ مغلوب ملوان گردید.

    در این دیدار حساس که برای هر دو تیم در راه صعود از فاز گروهی سرنوشت ساز بود، تیم افق شهر قم در ست نخست ۲۱ بر ۲۵ نتیجه را به رقیب خود واگذار کرد اما در ست دوم بااقتدار عمل کرد و توانست ۲۵ بر ۱۱ ملوان را که عملکردی ضعیف در این ست داشت مغلوب کند.

    در این ست در حالی که تمرکز دو تیم حیاتی بود ملوان توانست ۱۵ بر ۱۱ افق را مغلوب کند و با برتری ۳ بر ۲ مالک ۲ امتیاز از این بازی گردد و یک امتیاز نیز به تیم افق شهر قم تعلق گرفت. با برتری ملوان در شهر قم، حالا این تیم شانس اول صعود بهمراه شهدای رامسر به فاز دوم هست و کار صعود افق شهر قم به اما و اگر کشیده شده هست.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.