×
×

شکست عجیب مهام‌پلیمر قم با اشتباهات وحشتناک دروازه‌بان

  • کد نوشته: 22590
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، امیدهای مهام‌پلیمر قم که با نتایج نسبتا خوب خود در هفته‌های سپری شده از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران علاقمندان به این رشته در قم را برای بازگشت مجدد به لیگ برتر فوتبال ایران امیدوار کرده بودند، در  هفته پایانی نیم‌فصل ناامید کننده ظاهر […]

    شکست عجیب مهام‌پلیمر قم با اشتباهات وحشتناک دروازه‌بان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، امیدهای مهام‌پلیمر قم که با نتایج نسبتا خوب خود در هفته‌های سپری شده از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران علاقمندان به این رشته در قم را برای بازگشت مجدد به لیگ برتر فوتبال ایران امیدوار کرده بودند، در  هفته پایانی نیم‌فصل ناامید کننده ظاهر شدند.

    شکست‌ناپذیری مهام‌پلیمر قم تا قبل از هفته پایانی

    نماینده فوتبال قم که با هدایت محمد علیخانی و حضور مربی با تجربه‌ای همچون داوود عاصم‌آبادی سرمربی سابق جوانان صبا در این فصل لیگ دسته اول امیدهای ایران به میدان رفته، تا قبل از مسابقه هفته پایانی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ بدون باخت بود و در این هفته از تیم اتاک گچساران میزبانی کرد اما در عین ناباوری این بازی را واگذار کرد.

    گچسارانی‌ها با امتیاز مقاومت تهران در لیگ

    این بازی در حالی به میزبانی مهام‌پلیمر قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که حریف آنها ناشناخته‌ترین تیم گروه بود زیرا آنها در ابتدای فصل با خرید امتیاز مقاومت تهران پا به مسابقات گذاشتند و تا قبل از این بازی با دو پیروزی در جدول بالاتر از نماینده قم بودند.

    نخستین باخت لیگ در کارنامه مهام‌پلیمر

    در حالی که انتظار می‌رفت تیم مهام‌پلیمر قم در این دیدار از فرصت میزبانی و حمایت تماشاگران خودی به خوبی بهره برده و سه امتیاز را به راحتی کسب کند، اما نمایش ضعیف این تیم منجر به یک شکست تلخ در روز سرد ورزشگاه تختی قم شد تا شاگردان محمد علیخانی نخستین باخت این فصل را متحمل شوند.

    اشتباهات فاجعه‌بار سنگربان مهام

    عملکرد بسیار ضعیف مهام‌پلیمر در این دیدار به راحتی سه امتیاز مسابقه را به حریف گمنام گچسارانی تقدیم کرد‌، باختی که البته با دو اشتباه فاجعه‌بار حسن عزیزی دروازه‌بان تیم مهام‌پلیمر منجر به ثبت نخستین باخت این فصل در کارنامه قمی‌ها شد و حالا نماینده قم کار سختی برای صعود از این گروه دارد.

    خطا و دفع ناقص عزیزی / گل نخست میهمان

    در حالی که نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و نیمه دوم تا اواسط آن با فشار بی‌امان تیم مهام‌پلیمر و میدان‌داری این تیم جریان داشت، اما یک خطای بی‌دلیل از حسن عزیزی در کنار زمین منجر به ضربه آزاد ایستگاهی از سمت راست برای میهمان شد و ارسال همین ضربه آزاد با اشتباه عزیزی در کنترل توپ و ریباند تیم اتاک همراه بود تا گل نخست حریف به ثمر برسد.

    دومین اشتباه دروازه‌بان / باخت خانگی قمی‌ها

    اتاک گچساران که بر خلاف جریان بازی به گل رسیده بود باز هم به لاک دفاعی رفت تا از اندوخته خود دفاع کند، تیمی که البته به ضد حملات چشم داشت و با جلو کشیدن بازیکنان تیم مهام‌پلیمر در یکی از این ضد حملات با اشتباه دیگری از حسن عزیزی سنگربان میزبان به گل دوم خود رسید تا در روزی که فقط به خاطر این اشتباهات دو گل زد به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یابد و نماینده قم را در جدول این گروه به رتبه نازل چهارم بفرستد.

    عاصم‌آبادی: قول می‌دهم در ادامه نتایج بسیار خوبی بگیریم

    داود عاصم‌آبادی مدیر فنی تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم بعد از این باخت اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های تیم ما برابر تیم اتاک گچساران انجام شد، از تیم کاملا راضی هستم، شجاعانه بازی کردیم و قول می‌دهم با توجه به انگیزه بازیکنان برای پیروزی، در ادامه نتایج بسیار خوبی بگیریم.

    انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.