×
×

شکست نماینده قم در آغاز سوپر لیگ کاراته مردان کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 21484
  • [ad_1] محسن فارسی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان کشور در حالی آغاز شده است که امسال نیز یک تیم از استان قم در این رقابت‌ها حضور دارد و همچنین در لیگ برتر نیز که یک سطح پایین‌تر از سوپر لیگ است یک تیم قمی حضور پیدا خواهد کرد. […]

    شکست نماینده قم در آغاز سوپر لیگ کاراته مردان کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محسن فارسی در گفتگو با
    خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان کشور در حالی آغاز شده است که امسال نیز یک تیم از استان قم در این رقابت‌ها حضور دارد و همچنین در لیگ برتر نیز که یک سطح پایین‌تر از سوپر لیگ است یک تیم قمی حضور پیدا خواهد کرد.

    وی افزود: تیم کاراته انقلاب قم  در آغاز فصل جدید سوپر لیگ با نتیجه ۲۳ بر ۷ مقابل تیم پاس ناجا شکست خورد. همچنین دیدار این تیم برابر تیم «وین تک» به زمان دیگری موکول شد. این مسابقات در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و پاس ناجا و دانشگاه آزاد صدرنشینان گروه‌های اول و دوم لقب گرفتند.

    سرپرست هیئت کاراته استان قم گفت: ترکیب تیم کاراته انقلاب قم را اغلب، چهره‌های بومی کاراته قم تشکیل می‌دهند ضمن این که حضور تیم پاس قم در رقابت‌های لیگ برتر کاراته نیز می‌تواند کمک مناسبی به کاراته قم باشد.

    فارسی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: یک گروه اعزامی از فدراسیون کاراته عراق، متشکل از ۱۴ مربی به همراه نایب رییس فدراسیون کاراته عراق، دوره کومیته را به مدت ۴ روز تحت آموزش مجید عبدالحسینی مربی قمی و باسابقه کاراته ایران به میزبانی قم به پایان رساندند.

    وی درباره حضور بانوان قمی در سوپر لیگ کاراته زنان عنوان کرد: کاراته قم امسال در سوپر لیگ کاراته بانوان تیمی ندارد اما چهره‌هایی از کاراته قم به عنوان بازیکن، مربی و داور در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.