گروه سیاسی-رجانیوز: جمع کثیری از امت حزب الله  در اعتراض به کارکرد آقای علی لاریجانی رئیس مجلس طی نامه ای به جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم خواستار مبارزه با کارهای مصیبت باری مثل کوشش برای تصویب لوایح استعماری در قوه مقننه گردیدند.   به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از رجانیوز، متن این نامه […]

گروه سیاسی-رجانیوز: جمع کثیری از امت حزب الله  در اعتراض به کارکرد آقای علی لاریجانی رئیس مجلس طی نامه ای به جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم خواستار مبارزه با کارهای مصیبت باری مثل کوشش برای تصویب لوایح استعماری در قوه مقننه گردیدند.

 

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از رجانیوز، متن این نامه به توصیف ذیل خواهد بود:

 

به اسم خدا‌‌‌

(عرض تشکر و تقدیر از حضرت آیه الله یزدی رئیس معزّز جامعه مدرسین وحضرات آیات محترم اعضاء؛ دام برکاتهم، بابت پرسشگری از رئیس محترم مجلس نسبت به مسائل ملی و قراردادهای مضرّ به کشور.

 

اعضای محترم جامعه مدرسین بویژه حضرت آیه الله یزدی دام برکاته

 

بعد از سلام و اهدای تحیات الهی

 

تقدیر از شما بزرگانی که مصداق آیه فوق برای ترویج دین خدا خواهید بود.

 

همان طور که مستحضرید مجلس شورای اسلامی به عنوان قوه ای از قوای سه گانه کشور وظیفه تقنین و نظارت بر نهاد های متفاوت کشور را عهده دار هست، اما به وظیفه ها خود تعهد لازم ندارد و به خاطر غفلت اعتبار مداران انقلابی از مطالبه گری نسبت به مجلس، نمایندگان محترم دچار روزمرگی شده اند.

.

بجای عمل به تکلیف الهی خود، حل مشکلات مردم و پیشبرد اغراض انقلاب اسلامی، به همکاری ناصواب با محور های قدرت می پردازند.

 

من جمله ی مورد ها غفلت مصیبت بار مجلس تصویب لوایحی هست که به تعبیر رهبری معظم، مراجع عظام و دلسوزان، لوایح غیر مفید لکن استعماری خواهد بود.

 

در راس وکیلان ملت، جناب آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 

 لذا، مطالب پیش گفته، مردم ، طلاب ، بازاریان و دانشجوهای و دیگر اصناف شهر قم و کشور را، بر آن داشت تا مواردی را با شما علمای بزرگوار اسلام در میان بگذارند.

 

 برابر خبر ها رسمی و غیر رسمی از داخل مجلس، جناب لاریجانی مقابل خیرخواهی بزرگان انقلاب در مخالفت با تصویب FATF، مقاومت نموده هست.

 

 درحالی که پشتوانه کلیدی وی در انتخابات شهر قم، نهاد مقدس مرجعیت و جامعه محترم مدرسین بوده هست.

 

 ایشان طی سالهای گذشته، بویژه از سال فتنه، رفتارش نه فقط انقلابی نبوده، لکن کوشش داشته و دارد تا خود را نماد فردی مرضی الاطراف احزاب و گروه های قدرت قرار دهد.

 

 در غالب مورد ها ، موضع های و کارکرد وی به سمت جریانات چالشدار با نظام بوده هست.

 

 

 

هیچ وقت خودش را بعنوان سرباز انقلاب و نظام هزینه نکرده، لکن اهتمام دارد رهبری را هزینه خود کند، آخرینش مقوله FATF میباشد. وی ، به بزرگترین آسان سازی کننده ی سست ترین قرار دادها و عامل چالشی ترین مشی ها در مجلس مبدل شده هست.

 

مجلس به جای آن که وقت و بودجه کشور را صرف تحمیل کنواسیون های استعماری کند توان دارد با قانون گذاری دقیق و گناه انگاشتن خیلی از رفتارهای غیر واضح اقتصادی، مجال را برای قوه قضائیه در برخورد با اشخاص متخلف اقتصادی مهیا کند.

 

چه طور هست که در مقابل شفافیت ثروت روسای قوا که مساله ای حیاتی و لازم بوده، چنان وارد گردیدند که افشای سرمایه سران را نوعی گناه تلقی کردند!! در حالیکه مطالبه قانون بنیادی هست، اما به دستاویز شفافیت، کنوانسیونهای که اسرار نظام را در اختیار دشمن قرار می دهد را، به فاز تصویب خواهی پیش می برند.

 

حس می کنیم در اثر غفلت یا کم کاری بدنه فعال اجتماعی در یک دهه موخر، آرام آرام جناب آقای علی لاریجانی، خود را بالاتر از آن می بیند که بخواهد به سخن امت حزب الله و دلسوزان گوش فرا دهد.

 

البته می دانیم با شیوه نخ نما وشناخته شده، به اسم تکریم ظاهری و نگاه تشریفاتی به روحانیت کوشش دارد هم خود را حمایت کننده روحانیت و مراجع معرفی کند و هم عملا این چنین القا کند؛ روحانیت باید به نصیحت و سفارش های کلی بسنده کند! یعنی "سیاست منهای روحانیت" را در قالب تکریم روحانیت!! تعقیب می کند.

 

۱= تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام کذائی که حالا همگان به آثار سوء و خسارت های محض آن پی برده اند، اگر چه در خلوت از وی در این باره هم حرفهای ناصواب شنیده شده هست.

 

معروف ترین رفتارهای غیرانقلابی وی عبارت هست از :

۱= ۳=تصویب قراداد پالرمو به اسم مبارزه با جرم ها فراملی! در حالی اصرار بر تصویب این قرارداد علی الظاهر مبارزه با تروریسم دارند، بودجه چندین ساله طالبان و داعش را همین کشورهای مدعی تامین میکنند، تنها ثمره این قرار دادها خود تحریمی هست.

 

۲= گذر از کنار سند ننگین ۲۰۳۰ وتفسیر نادرست و توجیه بیانات روشن و صریح ولی امرمسلمین در این باره و بسنده به نظارت شکلی برآن، به جای گناه انگاری در مقابل دستگاه هایی که مسبب این نفوذ هستند

 

۳=۴=علاوه بر مورد ها فوق، تحمیل برجام جدید به کشور به اسم fatf – ضربه زننده جدی به نظام مالی کشور در داخل و خارج هست.

 

۴= منافذ نظام که در طی ۴۰سال تحریم از آن بهره می برد را علنی می کند. رمز و آمار مراکزی که برای امنیت کشور ما مفید هستند را، برملاء می سازد.

 

۵=۶_ کوشش غیر مستقیم در نسبت دادن موضع های ناصواب خود، به ولی امر مسلمانان در قالب اینکه تصمیم نظام هست، که اوج این انتصاب، مبحث برجام بود.

 

۶_ ۷_از همه تعجب آورتر، مقاومت باور نکردنی در مقابل دستور صریح و روشن امام انقلاب در دیدار موخر مجلسیان با وی مبنی بر کنار گذاردن کنوانسیون های استعماری از دستور کار مجلس، آنهم کمتر از یک روز پس از ان دیدار.

 

۷_۸_ نتوانستن یا نخواستن در مواسات و همدردی با دشواری های مردم که کمترینش عزیمت سیاحت گونه به منطقه زلزده کرمانشاه، در میان خیل شگرف گارد مخصوص، درحالی که رهبرمعظم انقلاب دام ظله در همان منطقه، در میان مردم حضور یافته بودند.

 

۸_ همه ی مورد ها فوق، کاسه حوصله مردم مومن و انقلابی ایران بویژه مردم دیندار و بسیجی شهر قم را به سر آورده هست.

 

پایین ترین شاهدش، ریزش شدید آراء وی در سال ۱۳۹۴در شهر مقدس شهر قم و در کل کشور نیز، ریزش رای نمایندگان مجلس برای رئیس وی بر مجلس بود.

 

به همین علت از شما عالمان دین، در مقابل رفتارهای وی ، که هزینه نظام، رهبری و مردم مظلوم را مضاعف کرده هست، استدعای عاجزانه داریم تا اقدام مناسب و مقتضی را انجام دهید، من جمله این کارهای همین ادامه مطالبه گری از وی و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا راه نفوذ دشمن عنود مسدود شود.

 

 

و ملت شریف ایران را، همیشه، از وجود شما مروجین دین و خیرخواهان مردم مومن برخوردار گرداند.

 

 

جمع کثیری از امت حزب الله ایران اسلامی