×
×

شیوه ورود به سامانه کارگاه آنلاین عفاف و حجاب

  • کد نوشته: 20598
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل، شیوه ورود به سامانه جهت شرکت در دوره کارگاهی عفاف و حجاب به صورت آنلاین ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری از سوی اداره کل امور فرهنگی و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام علام شد. متقاضیان جهت شرکت در دوره می‌توانند […]

    شیوه ورود به سامانه کارگاه آنلاین عفاف و حجاب
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل، شیوه ورود به سامانه جهت شرکت در دوره کارگاهی عفاف و حجاب به صورت آنلاین ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری از سوی اداره کل امور فرهنگی و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام علام شد.

    متقاضیان جهت شرکت در دوره می‌توانند روزهای زوج از تاریخ ۷ الی ۱۶ مرداد ساعت ۱۱ تا ۱۳ به سامانه https://adobevu۲.jz.ac.ir/hejab۹۸ مراجعه کرده و با ثبت کد تحصیلی خود به عنوان کدکاربری، وارد سامانه شده و در برنامه به صورت آنلاین شرکت کنند.

    مباحث این کارگاه شامل مفهوم‌شناسی عفاف و حجاب، وجوب حجاب در قرآن و روایات، مبنای حجاب، حکمت‌های عفاف و حجاب در قرآن، آثار اجتماعی حجاب، کارکردهای اجتماعی عفاف و حجاب، بررسی شبهات عفاف و حجاب و همچنین حجاب اجباری هستند.

    شیوه شرکت در دوره جهت آشنایی طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعم از ایرانی و بین‌الملل، در فایل های ذیل قابل مطالعه است.

    یادآور می‌شود کاربرانی که از سیستم رایانه ای و لپ تاپ استفاده می‌کنند باید نرم افزار گوگل کروم پرتابل GoogleChromePortable را در سیستم های خود نصب کنند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.