مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از حضور پرقدرت صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حامی مالی جدید خود خبر داد. محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بستن یک تیم قوی و آماده برای برآورده کردن انتظارات مردم و هواداران واقعا کار […]

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از حضور پرقدرت صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حامی مالی جدید خود خبر داد.

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بستن یک تیم قوی و آماده برای برآورده کردن انتظارات مردم و هواداران واقعا کار سختی است ولی با تمام فشارها و مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت، تیم خوبی برای لیگ جدید تشکیل شده است.

وی ادامه داد: صبا امسال نهمین سال متوالی حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم را پیش‌رو دارد و سعی ما این بود که صبا با سربلندی از مشکلات و موانع پیش‌رو خارج شود و با تمام توان در دوره جدید لیگ برتر به مصاف حریفان برود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: تیم صبا از هجدهم تیرماه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را به منظور حضور موفق در شانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز کرده و هم اکنون در وضعیت خوبی است و با آمادگی مطلوب این هفته برابر صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به توافق این باشگاه با یک حامی مالی جدید برای حمایت از صبای قم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، عنوان کرد: شرکت بانی‌گستر در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور از تیم فوتبال صبای قم حمایت خواهد کرد.

کشوری‌فرد اضافه کرد: خوشبختانه در جلساتی که با مدیریت محترم این شرکت برگزار شد، شرکت بانی‌گستر حمایت جدی خود را از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم صبای قم برای حضور پرقدرت این تیم در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اظهار کرد: تیم بسیار خوبی برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر تشکیل شده، کادر فنی و بازیکنان بسیار مصمم و آماده هستند و امیدواریم از نخستین هفته بازی‌های لیگ برتر با حمایت‌های تماشاگران و و مردم شریف قم حضوری پرقدرت در این دوره داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: صبا نسبت به فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر در کادر فنی و بازیکنان خود تغییراتی انجام داده ولی در نقل و انتقالات توانست بازیکنان بسیار خوبی را با تشخیص مربیان تیم به خدمت بگیرد و بعد از اردوی آماده‌سازی در اردبیل و تمرینات روزهای اخیر با شرایط مطلوب مهیای نخستین بازی خود شود.

گفتنی است: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از روز دوشنبه هفته جاری چهارم مرداد ماه رسما آغاز می‌شود.