[ad_1] مهدی عباسیان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای حضور زائران و خادمین در حرم مطهر حضرت معصومه گفت: در حال حاضر و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظافت، شستشو و ضدعفونی صحن‌ها و رواق‌ها به صورت دقیق و منظم انجام می‌شود. وی با بیان اینکه آستان مقدس کریمه […]

[ad_1]

مهدی عباسیان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای حضور زائران و خادمین در حرم مطهر حضرت معصومه گفت: در حال حاضر و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظافت، شستشو و ضدعفونی صحن‌ها و رواق‌ها به صورت دقیق و منظم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) به صورت مستمر بر رعایت این دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌کند، افزود: خادمین این آستان آموزش‌های لازم را در این خصوص از پیش فراگرفته‌اند و آنها را به طور مرتب اجرا می‌کنند.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل بهداشتی زائرین و مجاوران در این ایام گفت: زائران باید هنگام تشرف به حرم مطهر ماسک و وسایل شخصی از قبیل، مهر، کتاب ادعیه و تسبیح به همراه داشته باشند و از تجمع خودداری کنند.

عباسیان ادامه داد: فرش‌ها و محل استقرار زائران و نمازگزاران به طور مرتب ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از گسترش بیماری تمام آبخوری‌های موجود در صحن‌های حرم مطهر به شیرهای الکترونیکی تجهیز شده است تا زائران در فصل تابستان دچار مشکل نشوند.

[ad_2]