[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد علی مقدم خواه در نشست خبری که ظهر شنبه در اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شد، از خصوصی سازی خدمات به معلولان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر به معلولان صورت گرفت. وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۷۴۴ پرونده برای […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد علی مقدم خواه در نشست خبری که ظهر شنبه در اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شد، از خصوصی سازی خدمات به معلولان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر به معلولان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۷۴۴ پرونده برای ارائه خدمات به معلولان در بهزیستی باز شده است، تصریح کرد: صد درصد این پرونده‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قم، شمار مراکز شبانه روزی و روزانه‌ای را که به خدمات رسانی معلولان استان قم خدمات ارائه می‌کنند را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در حال حاضر ۴۲ مرکز شبانه روزی و روزانه به ۲ هزار نفر از معلولان جسمی، حرکتی و مغزی خدمات مناسبی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای خودرو معلولان پلاک خاص صادر می‌شود، گفت: در سال گذشته ۱۰۰ پلاک ویژه برای خودروی معلولان استان قم صادر شد.

مقدم خواه همچنین به وضعیت سربازی خانواده معلولان توسط بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: افرادی که در خانواده دو معلول دارند از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

[ad_2]