به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، قطار لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به ایستگاه هشتم رسید که نماینده شهر قم در خانه پذیرای لبنیات ارژن فارس بود. جدال دو تیم از ساعت ۱۸ در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان پیگیری گردید و تیم‌ سوهان محمد سیما […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، قطار لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به ایستگاه هشتم رسید که نماینده شهر قم در خانه پذیرای لبنیات ارژن فارس بود.

جدال دو تیم از ساعت ۱۸ در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان پیگیری گردید و تیم‌ سوهان محمد سیما شهر قم برای ماندن در جمع مدعیان به برتری در این مسابقه احتیاج داشت.

دیدار سوهان محمد سیما شهر قم و لبنیات ارژن فارس، مسابقه‌ای مملو از افت‌وخیز دنبال گردید، چراکه هر دو تیم موقعیت‌های بسیار بسیاری را بر روی دروازه‌ها خلق کردند که درخشش دروازه‌بانان و بی‌دقتی بازیکنان دست بر دست هم داد تا تماشاگران گل‌های اندکی را شاهد باشند.

در انتهاء جدال دو تیم، سوهان شهر قم موفق شد با نتیجه سه بر دو به‌عنوان برنده از میدان مسابقه خارج‌شده و بعد از دو هفته مجدداً طعم شیرین برتری را بچشند.

روح‌الله ایثاری دو گل و علیرضا وفایی یک گل را برای قمی‌ها به ثمر رساندند درحالی‌که هر دو گل شیرازی‌ها توسط میثم برمشوری وارد دروازه سوهان گردید.

فوتسالیست‌های قمی با این برتری ۱۵ امتیازی گردیدند و ‌موقتاً به رتبه دوم جدول بازگشتند که اکنون باید در انتظار ماند و دید در‌ سایر دیدارهای چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.