معاون استاندارقم با تأکید بر اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در قم راه‌اندازی شده که جذب سپرده‌های مردم را آغاز کرده است، گفت: روزانه ۱۵۰ وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲ درصدی به مردم واگذار می‌شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، سید صدرالدین موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به ابلاغیه استاندار برای تغییر ساعات اداری در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ابلاغیه شامل همه دستگاه‌های عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌هاست، با توجه به‌شدت گرما و شرایط جغرافیایی و جوی استان به دلیل چالش‌های موجود صورت گرفت.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم بابیان اینکه با رعایت این ابلاغیه شاهد صرفه‌جویی در مصرف برق باشیم، افزود: لازم است مدیران در همه زمینه حامل‌های انرژی صرف جویی را در دستگاه‌های حیطه کاری خود داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید در زمینهٔ صرفه‌جویی و جایگزینی انرژی‌های تجدید پذیر با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های دولت مدنظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: ادارات دولتی باید حداقل ۲۰ درصد صرفه‌جویی در استفاده از حامل‌های انرژی را در دستور کار خود قرار دهند.

موسوی با تأکید بر اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در قم راه‌اندازی شده که جذب سپرده‌های مردم را آغاز کرده است تصریح کرد: روزانه ۱۵۰ وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲ درصدی به مردم واگذار می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت و تبعات ملی و بین‌المللی فیبر نوری در راستای جلوگیری از اختلال و مخاطره شبکه فیبر نوری لازم است همه اقدامات و عملیات اجرایی با هماهنگی شرکت ارتباطات استان باشد.

وی با اشاره به‌ضرورت اجرایی‌شدن منشور حقوق شهروندی گفت: این اقدام در راستای ایجاد نظام اداری کارآمد و رفع تبعیض موردتوجه قرارگرفته است.