[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم عصر دوشنبه در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومه «راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، در پیامی تصویری با تاکید بر اینکه مساله اصلی جهان اسلام و سراسر جهان، فلسطین است، گفت: همه می‌دانند اسرائیل با حمایت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم عصر دوشنبه در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومه «راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، در پیامی تصویری با تاکید بر اینکه مساله اصلی جهان اسلام و سراسر جهان، فلسطین است، گفت: همه می‌دانند اسرائیل با حمایت استکبار جهانی فلسطین را غصب کرده و این کار فقط اشغال یک سرزمین نیست، بلکه یک اشغال سیاسی و سپس اشغال همه سرزمین‌ها از خلیج فارس تا رود اردن است.

مقاومت مسلحانه راهکار اصلی

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شومش به همه کشورهای دست درازی کرده و خواهد کرد گفت: صهیونیست‌ها با تکیه بر قدرت استکباری حامیانش به دنبال تأثیرگذاری بر همه دنیاست و با این رویکرد تنها را پیش روی ما مقاومت در برابر این دست اندازی ها است.

وی با تاکید بر اینکه آزادسازی فلسطین و قدس باید در همه ابعاد و با مقاومت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی محقق شود گفت: مقاومت مسلحانه اصلی ترین راهکار ما برای مقاومت است چنانچه امام خامنه‌ای می‌فرماید نجات فلسطین با التماس به مجامع بین‌المللی محقق نمی‌شود؛ ما باید با جنگ و جهاد و مقاومت سرزمین فلسطین را پس بگیریم.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اقدام انقلابی امام خمینی (ره) در بستن سفارت اسرائیل در ایران و حمایت از جنبش‌های آزادی خواه فلسطینی گفت: این اقدامات امام راحل شور و توان فراوانی به مقاومت داد، به صراحت می‌گویم که با شرایط کنونی، جریان مقاومت به تنهایی نمی‌تواند دستاوردی داشته باشد، اما وقتی یک کشور اسلامی مهم مسئله فلسطین را در اولویت قرار می‌دهد، معنای آن این است که ما در یک فرصت طلایی برای آزادسازی فلسطین قرار داریم.

اتحاد صهیونیست‌ها در برابر محور مقاومت

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها جز زبان زور زبان دیگری را نمی‌فهمد و اگر ما با آنها مقابله کنیم، متفرق خواهند شد، گفت: امروز صهیونیست‌ها به طور بی سابقه‌ای در برابر جبهه مقاومت متحد شده، چراکه عوامل ضعف این رژیم غاصب برملا شده است.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شکل‌گیری یک دولت فلسطینی در آینده گفت: نه امارات و نه هیچ کشوری که علیه فلسطین توطئه کرده است، نمی‌تواند مانع راه ملت فلسطین شود، ملت فلسطین از تحرکات اسرائیل جلوگیری کرده است.

عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت به آرمان فلسطین

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط امارات با اسرائیل خیانت به قدس بوده و به ضرر فلسطین است، گفت: این عادی سازی روابط یک برگ برنده‌ای در دست رژیم صهیونیستی است تا با استفاده از آن به فلسطین فشار وارد کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: با افشای این خیانت برای محور مقاومت مسلم شد که باید انسجام و همکاری خود را حفظ و تقویت کند و در رسیدن به منافع فلسطین بسرعت حرکت کند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی سردار سلیمانی برای هموار کردن آزادی قدس شریف گفت: سردار سلیمانی با تکیه بر رهنمودهای امام خامنه‌ای باعث شد که ما به نتایج بزرگ و شکوهمند برسیم.

[ad_2]