[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید امیر سامع عصر پنج‌شنبه در بیست و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران قم که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر به دو صورت کف معابر و فضای تجهیزات و لوازم تا ارتفاع ۳ متر انجام می‌شود و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید امیر سامع عصر پنج‌شنبه در بیست و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران قم که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر به دو صورت کف معابر و فضای تجهیزات و لوازم تا ارتفاع ۳ متر انجام می‌شود و علاوه بر فضای تجهیزات و کف معابر مناطق و محلات پرتردد و آلوده شهر هم شامل برنامه گندزدایی می‌شود.

به گفته وی، برنامه‌های ضد عفونی و گندزدایی منوط به داشتن اطلاعات دقیق از دانشگاه علوم پزشکی است و بر این اساس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم ۴۰ منطقه را در اختیار شهرداری قرار داده تا بر حسب اولویت گندزدایی شود.

معاون شهردار قم گفت: ۴۵ اکیپ موتوری و ۸۹ اکیپ پیاده بیش از ۴ میلیون مترمربع از معابر شهر قم را ضد عفونی کردند که تمرکز بیشتر بر روی محلات آلوده و پر تردد است.

سامع افزود: در حال حاضر ضدعفونی کردن معابر اصلی و فرعی هم‌زمان انجام شده و در صورت لزوم اکیپ‌ها به بخش‌های پرخطرتر هدایت خواهند شد.

[ad_2]