استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید همواره پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به مسؤولیتی که در جامعه قبول کرده‌اند و عملکردی که دارند باید پاسخگو باشند. شهرکریمه/سید مهدی صادقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور مسؤولان استان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد […]

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید همواره پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به مسؤولیتی که در جامعه قبول کرده‌اند و عملکردی که دارند باید پاسخگو باشند.

شهرکریمه/سید مهدی صادقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور مسؤولان استان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه خبرنگاران رسالت مهمی در جامعه بر دوش دارند، اظهار کرد: آگاهی بخشی به مردم و هشدار دادن به مسؤولان جزو مهم‌ترین وظایف و عملکردهای خبرنگاران در جامعه است.

وی خبرنگاران را حلقه واسط بین مردم و مسؤولان دانست و تصریح کرد: اطمینان بخشی به مردم و مسؤولان همچنین انتقال مشکلات و مسائل به خادمان ملت و در پی آن جلب اعتماد مردم از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید همواره پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به مسوولیتی که در جامعه قبول کرده‌اند و عملکردی که دارند باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه سعی در ارتباط سازنده و پویا با رسانه‌ها داریم، گفت: ما پاسخگوی مردم و رسانه‌ها هستیم و سعی داریم با کمک رسانه‌ها در راستای ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در جامعه قدم برداریم.

صادقی همچنین در پایان سخنان خود درگذشت مهدی خوانساری خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.