معاون برنامه‌ ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بر ضرورت افزایش همکاری‌ها بین شهرداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تاکید کرد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، با بیان اینکه منابع انسانی در شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: شهرداری‌ها ارگانی نیمه دولتی هستند که از ابتدا تا انتهای زندگی به شهروندان بسته‌های خدماتی مختلف ارائه می‌کند.

وی با اشاره به وظایف فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی و ورزشی شهرداری‌ها تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا مدیریت واحد شهری شکل گرفته و به نوعی شهرداری ارگانی گسترده‌تر شده است.
معاون برنامه‌ ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه امروز شهر قم در جایگاه اصلی خود قرار ندارد گفت: اگر قرار است شهر قم حرم اهل بیت(ع) باشد امروز شرایط لازم برقرار نشده و همه باید تلاش کنند تا این جایگاه را برای این شهر برگردانند.
وی با بیان اینکه در تقدیر الهی قم جایگاه والایی دارد افزود: باید کالبد شهر و رفتار شهروندی در قم اصلاح شده و کیفیت زندگی در داخل این شهر بالا برود.
رنجبر با تاکید بر اینکه در بسیاری از محلات شهر قم شرایط زندگی مناسبی برقرار نیست بیان کرد: بسیاری از مشکلات شهر قم با افزایش سطح آگاهی‌ها و آموزش صحیح مردم و نیروها قابل رفع است.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری‌ها بین شهرداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: جدایی بین خدمات دستگاه‌ها وجود ندارد و همه در راستای دستیابی به یک هدف تلاش می‌کنند.