یکی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی از علامه «راجه ناصر عباس جعفری» خواست به اعتصاب غذایش پایان دهد و اعلام کرد که از دولت پاکستان انتظار داریم به خواسته‌های بحق ایشان و سایر مسلمانان پاکستان به‌ویژه شیعیان پاسخ مثبت دهد. در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به علامه راجه ناصر عباس جعفری آمده […]

یکی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی از علامه «راجه ناصر عباس جعفری» خواست به اعتصاب غذایش پایان دهد و اعلام کرد که از دولت پاکستان انتظار داریم به خواسته‌های بحق ایشان و سایر مسلمانان پاکستان به‌ویژه شیعیان پاسخ مثبت دهد.

در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به علامه راجه ناصر عباس جعفری آمده است: جنابعالی و جمعی از دوستانتان، جانفشانی مهمی از طریق اعتصاب غذا برای احقاق حق پیروان مکتب اهل بیت (ع) در پاکستان کرده‌اید که در بسیاری از نقاط جهان انعکاس یافته و بحمدالله ثمرات قابل توجهی در برداشته است.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون اینجانب از جنابعالی و دوستانتان خواهش می‌کنم برای حفظ سلامتیتان به اعتصاب غذا پایان دهید.

در این پیام تصریح شده است: از دولت دوست پاکستان ــ که ما همواره در مشکلات از آنها دفاع می‌کنیم ــ انتظار داریم که به خواسته‌های به‌حق جنابعالی و سایر مسلمانان پاکستان، به‌ویژه شیعیان، پاسخ مثبت دهند. آنها چیزی جز امنیت و احقاق حقوق پیروان مذاهب از دولت پاکستان نمی‌خواهند. بسیار بعید است که آنها به این حقوق شهروندی اهمیت ندهند.

در پایان پیام این مرجع تقلید اضافه شده است: همه مردم پاکستان، به ویژه شیعیان این کشور سعی کنند با اتحاد، ضمن حفظ آرامش عمومی، حقوق حقه خود را دنبال کنند و ان‌شاء‌الله به حقوق خود خواهند رسید.