×
×

طرح جدی کاهش تصدی گری دولت در بودجه سال جدید/ دولت فربه شده هست

  • کد نوشته: 8422
  • وی با بیان اینکه چند قانون در این زمینه در مجلس تصویب شده هست، اضافه کرد: در دستگاه های اجرایی در این زمینه اهتمامی وجود ندارد و زمینه های اجرای این قوانین را فراهم نمی کنند. به گفته نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی، استان شهر قم که در زیادی از زمینه ها […]

    طرح جدی کاهش تصدی گری دولت در بودجه سال جدید/ دولت فربه شده هست
  • وی با بیان اینکه چند قانون در این زمینه در مجلس تصویب شده هست، اضافه کرد: در دستگاه های اجرایی در این زمینه اهتمامی وجود ندارد و زمینه های اجرای این قوانین را فراهم نمی کنند.

    به گفته نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی، استان شهر قم که در زیادی از زمینه ها به طور آزمایشی طرح شده هست توان دارد در اجرای این قوانین نیز به طور آزمایشی طرح شده و زمینه های رابطه تاثیرگذار بین کارشناسان حوزه های متفاوت و واحدها و بخش های صنعتی و تولیدی را ایجاد کند.

    وی از قانون هوای پاک به عنوان یکی از همین قانون های جدید با ارزش مجلس اسم برد و تصریح کرد: یک قسمتی از این قانون سفارش هست اما قسمتی از آن توان دارد اجرایی گردد و استعداد اجرایی شدن آن بالاست.

    ضرورت استفاده از متخصص ها در صنعت های غذایی

    امیرآبادی بر ضرورت استفاده از متخصص ها در صنعت های غذایی و بخش های دیگر صنعت نیز تصریح کرد و اظهار کرد: یک کارشناس محیط زیست یا از مهندسین کشاورزی توان دارند در بخش های تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت باشند و در این زمینه میتوان طرح های تشویقی و انگیزشی معین نمود.

    عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به ضرورت کاهش تصدی گری ها نیز اشاره و تصریح نمود: در قانون برنامه و بودجه هم یکی از مباحثی که برای مسئولان اجرایی الزام کردیم کاهش تصدی گری دولت بوده و سال کنونی هم در بودجه به طور جدی این مبحث دیده شده هست.

    پرداخت تمام پول نفت به عنوان حقوق به شاغلان و بازنشسته ها

    وی دنبال کرد: دولت بسیار فربه و بزرگ شده هست، هیچ جای دنیا این مساله را نمی پذیرد، در حال حاضر تمام پول نفت به عنوان حقوق باید به شاغلان و بازنشسته ها پرداخت گردد.

    امیرآبادی فراهانی با اهتمام بر اینکه دولت تنها باید به اقدامات حاکمیتی و نظارت بپردازد، اظهار کرد: «ان جی او» و سازمان های مردمی که مسیولیت پذیرند و توان دارند در مقابل وظایف دولتی پاسخگو باشند باید به کار گرفته گردند.

    وی با اشاره به اینکه باید از نظر فرهیختگان و کارشناسان استان استفاده کنیم، تصریح نمود: در بخش کشاورزی نقشه راه مشخصی نداریم که بدانیم در سال های آینده می خواهیم به کجا برسیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.